نجاتی و طاهری در فینال کشتی فرنگی جام تورلیخانوف/ ۵ نماینده ایران در شانس مجدد

علیرضا نجاتی و رامین طاهری در اوزان ۶۰ و ۸۷ کیلوگرم به دیدار فینال رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تورلیخانوف قزاقستان راه یافتند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام بولات تورلیخانوف (مربی اسبق تیم قزاقستان) از امروز (شنبه) و با حضور ۱۸۱ کشتی گیر از کشور‌های ایران، قزاقستان، ارمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، بلاروس، اوکراین، قرقیزستان، گرجستان، روسیه، بلغارستان، مولداوی و مغولستان در اوزن المپیکی (۶ وزن) در شهر آلماتی قزاقستان آغاز شد که در پایان دیدار‌های مقدماتی علیرضا نجاتی و رامین طاهری در اوزان ۶۰ و ۸۷ کیلوگرم با شکست تمامی رقبا به دیدار فینال راه یافتند.

همچنین محمدجواد رضایی در وزن ۶۷ کیلوگرم، پژمان پشتام در وزن ۷۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۸۷ کیلوگرم، آرمان علیزاده در وزن ۹۷ کیلوگرم و شهاب قوره جیلی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز در گروه بازنده‌ها حضور دارند و فردا باید مبارزات خود را برای حضور در دیدار رده بندی و کسب مدال برنز برگزار کنند.

پیام بویری در وزن ۷۷ کیلوگرم، یوسف قادریان و مهدی فلاح در وزن ۸۷ کیلوگرم و محمد یگانه در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
مسابقات شانس مجدد، رده بندی و فینال این رقابت ها، فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

شرح جزئیات بدهی های فدراسیون کشتی توسط سرپرست پیشین

خیرآبادی: بلاتکلیفی به کشتی ضربه می‌زند/ باید با اتحادیه جهانی هماهنگ باشیم


انتهای پیام/

۴ فرنگی کار کشورمان در جام تورلیخانوف حذف شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.