فرماندار شیراز:

شیراز در شاخص‌های عمرانی نسبت به سایر شهرستان‎های فارس پایین‌تر است/زرق و برق ظاهری شیراز، جذب اعتبار را کم کرده است

شیراز در شاخص‌های عمرانی نسبت به سایر شهرستان‎های فارس پایین‌تر است/زرق و برق ظاهری شیراز، جذب اعتبار را کم کرده استفرماندار شیراز گفت: شیراز در شاخص‌های عمرانی نسبت به سایر شهرستان‎های فارس پایین‌تر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا امیری فرماندار شیراز در جلسه شورای اداری شهرستان شیراز با تصریح بر این موضوع که شیراز در شاخص‌های عمرانی نسبت به سایر شهرستان های فارس پایین‌تر است، گفت: زرق و برق شیراز موجب شده که برخی تصور کنند همه امکانات فارس در این کلانشهر مستقر شده در حالی که در برخی سرانه‌ها نسبت به سایر شهرستان‌ها پایین‌تر است.

امیری به وضعیت فعلی کشور اشاره و با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون برای ما رجز خوانی کرده است، اما به همت و ایستادگی مردم در سایه داعیانه رهبر معظم انقلاب هر بار نقش بر آب شده اند، گفت: چنگیز‌ها و اسکندر‌ها در طول تاریخ خوراک مار و ملخ شدند و حتی از قلمرو آن‌ها نام و نشانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه حماسه خرمشهر نشان داد برای اینکه ایران، ایران بماند حاضریم برای هر وجب خاک کشور، صد‌ها شهید و جانباز تقدیم شوند، تصریح کرد که در سایه وحدت و همدلی از موقعیت خاص کنونی عبور خواهیم کرد.

فرماندار شیراز ادامه داد: دشمن بار‌ها اعلام کرده که کاری می‌کنیم تا جمهوری اسلامی به زانو در بیاید، اما برای اینکه این آرزو را به گور ببرند به هشیاری مردم و تدبیر و تلاش مسئولان نیاز داریم.

امیری تاکید کرد: مدیران باید با تلاش و تدبیر هزینه‌های ایجاد شده ناشی از جنگ اقتصادی برای اقشار محروم جامعه را به حداقل برسانند.

وی ادامه داد: اجماع جهانی دشمن در مقاطع مختلف توسط با رسانه‌هایی که در اختیار دارد تلاش کرده تا علیه جمهوری اسلامی سیاه نمایی کنند که رمز عبور از آن، ایستادگی و تدبیر مسئولان است.

فرماندار شیراز در بخشی از سخنانش به موضوع آتش سوزی و پیشگیری از حادث شدن حوادث ناشی از این مهم در فصد تابستان هم اشاره و بیان کرد: همه دستگاه‌های دولتی و لشکری باید براساس قانون در بحران‌ها در صورت آتش سوزی به بخث پیشگیری و اطفاء حریق ورود کنند.

امیری تاکید کرد:  برنامه مدیران باید این باشد که در یک برنامه زمانی مشخص آتش سوزی‌ها کنترل و به صفر کاهش یابد.

وی بیان کرد: اگر امسال آتش سوزی‌ها افزایش داشته باشد نسبت به سال‌های قبل قابل پذیرش نیست

فرماندار شیراز به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم اشاره و تاکید کرد که با تبلیغات زود هنگام داوطلبینی که قصد ورود به انتخابات دارند، برخورد خواهیم کرد.

امیری همچنین به روز قدس و ضرورت حضور گسترده در راهپیمایی امسال اشاره و با تاکید بر اینکه مناسبت‌های انقلابی، ملی و مذهبی متعلق به همه اقشار مردم، حاکمیت و دولت است، گفت: روز قدس نمادی از یاری گری جمهوری اسلامی از ملت‌های مظلوم است.

انتهای پیام/م

فرماندار شیراز در شورای اداری شهرستان شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار