پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی اصلاح شبکه آب هندیجان

مدیر اداره آب و فاضلاب شهری هندیجان از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی اصلاح شبکه توزیع آب شهری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره آب و فاضلاب شهرستان هندیجان، میرمحمد آقایی، مدیر اداره آب و فاضلاب شهری هندیجان درخصوص پروژه اصلاح و بازسازی شبکه فاضلاب شهر در مناطق کهباد، کوی پاسداران و کوی شهید رجایی هندیجان جنوبی گفت: شبکه توزیع آب شهری ۲ هزار و ۵۰۰ اشتراک با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

وی اعتبار اختصاص یافته به این طرح ۵۰ میلیارد ریال و از محل منابع استانی عنوان کرد و تصریح کرد: دوره زمانی تعیین شده برای اجرای این پروژه ۹ ماه است.

آقایی اذعان داشت: همچنین پروژه تکمیل انشعابات و خط انتقال فاضلاب ۶۰۰ اشتراک در واحد‌های مسکونی مسکن مهر جنوبی و شمالی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال در حال انجام است.

مدیر اداره آب و فاضلاب شهری هندیجان با اشاره به انجام مقدمات اجرایی پروژه برکه‌های تثبیت و ته نشینی فاضلاب (لاگون) در هندیجان، اظهار کرد: اعتبار درنظر گرفته شده برای این طرح ۱.۵ میلیارد ریال است.

این مقام مسئول در خصوص اقدامات صورت گرفته برای بهبود کیفیت آب شرب این شهر، افزود: دولت برای تولید آب با کیفیت مشترکان ماهیانه مبلغ ۳ میلیارد ریال به بخش خصوصی که اقدام به نصب دستگاه‌های آب شیرین کن صنعتی کرده، پرداخت می‌کند.

میرمحمد آقایی بیان داشت: این دستگاه‌ها باعث افزایش کیفیت آب شرب شهر هندیجان شده تا آب لوله کشی مشترکان کاملاً قابل شرب باشد.

انتهای پیام/گ

آغاز عملیات تعمیر شبکه فاضلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.