وجود بیش از ۳۲۰ هزار مشترک گاز در شهر‌ها و روستا‌های خوزستان

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: بیش از ۳۲۰ هزار مشترک گاز در شهر‌ها و روستا‌ها وجود دارد.

وجود بیش از ۳۲۰ هزار مشترک گاز در شهر‌ها و روستا‌های خوزستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبداله ابول پور، مدیرعامل شرکت گاز خوزستان، مشترکان گاز شهری، روستایی و صنعتی استان را بیش از ۹۶۰ هزار مشترک عنوان کرد و گفت: بیش از ۲۹۸ هزار مشترک شهری و ۲۴ هزار مشترک روستایی در اهواز وجود دارد که با مجموع ۳۲۲ هزار مشترک، بیش‌ترین تعداد مشترکان در استان محسوب می‌شوند.

وی پوشش ۷۹ درصدی خانوار‌های روستایی در شبکه گاز را یک دستاورد برای جمهوری اسلامی دانست.

ابول پور اظهار داشت: هم اکنون برای تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شبکه گذاری خطوط گاز انجام شده و یا طراحی آن به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان تصریح کرد: از بین ۴ هزار و ۵۰ روستای خوزستان، تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ روستا جمعیت بالای ۲۰ خانوار دارند که از بین آن‌ها یک هزار و ۷۷۰ روستا گازرسانی شده اند و سال گذشته شبکه ۷۰۰ روستا طراحی شد که پیش بینی می‌شود تا پایان امسال همه این روستا‌ها گاز دار شوند.

۲ پروژه گازرسانی به روستا‌های بهبهان به بهره برداری رسید

این مقام مسئول همچنین به بهره برداری از پروژه گازرسانی در روستا‌های لنگیرات از توابع بخش سردشت زیدون بهبهان همزمان با سوم خرداد اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که با انجام آن ۹۶ درصد کل جمعیت و ۸۳ درصد تعداد روستا‌های شهرستان بهبهان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

عبدالله ابول پور بیان کرد: همزمان با افتتاح این پروژه گازرسانی از خط تغذیه ۲۳ کیلومتر گازرسانی به شهرستان بهبهان با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: گاز ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.