عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی؛

اگر مسئولین خدا را در اعمال خود ناظر بدانند بسیار در امورات راهگشا است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: انقلاب اسلامی حزبی نیست که هر چه حزب‌های مختلف گفتند آن را انجام دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،آیت الله محمود محمدی عراقی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی صبح امروز یکشنبه در جلسه درس اخلاق که با حضور مدیران و مسئولان در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: اگر چه زمان حضرت علی (ع) را درک نکردیم، اما کلمات آن حضرت در بین ما هست و جا دارد مسئولینی که می‌خواهند اجرا کننده نظام و حکومت اسلامی باشند آن را اسوه و الگوی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه نظام ما یک نظام حکومتی است، گفت: با اینکه به دوستان آن حضرت اجازه ندادند فضائل ایشان را بیان کنند و دشمنان هم آن فضائل را کتمان کردند، اما می‌بینیم که دنیا از فضائل امام علی (ع) پر است و نمی‌توان خورشید حقیقت را پنهان کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان داشت: زیباترین کتاب‌ها در وصف امام علی (ع) توسط غیر مسلمان‌ها نوشته شده جرج جرداق و دیگر نویسندگان مسیحی در خصوص کرامات آن حضرت کتاب‌های مختلفی نوشتند.

آیت الله عراقی  بیان کرد: امروز شاهد آن هستیم که با همه دشمنی‌ها انقلاب چهل سال با افتخار را پشت سر گذاشت و وارد گام دوم شده است.

وی اشاره‌ای نیز به بیانیه گام دوم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای داشت و گفت: در این بیانیه رهبر انقلاب فرمودند انقلاب اسلامی ضعف‌های خود را می‌پذیرد و آن‌ها را اصلاح می‌کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: این انقلاب یک انقلاب حزبی نیست که چشم و گوش بسته هر چه حزب‌های مختلف گفتند آن را انجام دهد.

وی در ادامه تقوا را پروای الهی خواند و گفت: اگر همه مسئولین، خدا را در اعمال و رفتار خود ناظر بدانند بسیار در امورات راهگشا خواهد بود.



انتهای  پیام/ز

 

زیباترین کتاب‌ها در وصف امام علی (ع) توسط غیر مسلمان‌ها نوشته شده است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار