انهدام باند سارقان حرفه ای سیم کابل برق در ایجرود

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از انهدام باند سارقان سیم کابل برق و اعتراف به ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان حرفه ای سیم کابل برق با 6 فقره سرقت در ایجرودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ آرش خلخالی فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود  در تشریح این خبر گفت :در پی دریافت گزارشی مبنی بر چندین فقره سرقت سیم کابل هوایی برق در روستا‌های سطح حوزه استحفاظی و محور‌های مواصلاتی، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: بلافاصله با انجام اقدامات اطلاعاتی و راه اندازی گشت‌های ویژه کوپ و پلیس‌های تخصصی، ماموران موفق شدندسارقان را در حین حضور در سطح حوزه استحفاظی و قبل از اقدام به سرقت شناسایی ودریک عملیات غافلگیرانه دستگیرکنند.

وی با اشاره به اینکه: دراستعلام‌های صورت گرفته مشخص شدمتهمان ازسارقان حرفه‌ای وسابقه دار اهل و ساکن شهرستان زنجان هستند، افزود:هر سه متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند از مردم خواست موارد مشکوک را با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
 
 

دستگیری سارقین در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.