شهرداری به تنهایی قادر به حل مشکلات موجود نیست

شهردار منتخب اهواز گفت: مدیریت شهری، نیازمند یک نگاه همگرایانه از سوی همه دستگاه هاست و شهرداری به تنهایی قادر به حل مشکلات با توجه به شرایط اقتصادی موجود نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، موسی شاعری، شهردار منتخب اهواز گفت: ما متولی هنر نیستیم، اما یک رویکرد هنری داریم که باید نشاط را به جامعه تزریق کنیم و ما باید بتوانیم، با صرف هزینه‌های اندک با استفاده از سازمان‌های مردم نهاد، کار‌های خوبی در زمینه نشاط اجتماعی انجام داده و این نشاط را به محلات شهر تزریق کنیم.

وی بیان داشت: عملکرد مدیران در بقای آنان نقش بسزایی دارد و در این خصوص، نظام ارزشیابی عملکردی در همه سطوح از جمله، مدیران، کارشناسان و پیمانکاران اجرا خواهد شد و این موضوع در دستور کار شورای معاونین قرار خواهد گرفت و مطابق با عملکرد افراد، نظام تشویق و تنبیه نیز اعمال خواهد شد.

سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی

سرپرست شهرداری اهواز تصریح کرد: سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی لازم است و در این حوزه، باید ارزیابی‌های لازم صورت گیرد و وضعیت آسفالت معابر، شریان‌های شهری بهبود پیدا کند که این اقدام تاثیر مثبتی بدنبال خواهد داشت.

شاعری ادامه داد: اجرای آمایش منطق‌های بر اساس اولویت بندی‌های موجود و مورو توجه مردم شد و نظارت هر چه بیشتر در زمینه رفت و روب و حمل زباله به صورت مرتب بازدید میدانی صورت گیرد و برای آموزش و ارتقا فرهنگی و مهارت‌های شغلی نیرو‌های خدماتی و فضای سبز اقدامات لازم انجام شود.

وی گفت: شهرداری مجموعه سیاسی نیست، بلکه یک نهاد خدماتی ست و باید فرا جناحی عمل کند و هیچ کس حق استفاده از امکانات دولتی و عمومی را جهت تبلیغات به نفع فرد یا گروهی خاص در انتخابات ندارد، ضمن اینکه محدودیت‌های قانونی واضح و روشن است و در صورت مشاهده برخورد می شود.

شهردار منتخب اهواز اظهر داشت: مدیریت شهری، نیازمند یک نگاه همگرایانه از سوی همه دستگاه هاست و شهرداری به تنهایی قادر به حل مشکلات با توجه به شرایط اقتصادی موجود نیست و انتظار داریم فضایی ایجاد شود و این نگاه جزیر‌های نسبت به شهرداری که باید به تنهایی مشکلات را حل کند رفع شود و نگاه همدلان‌های جایگزین آن شود.

لزوم نظارت بیشتر در کارها

شاعری گفت: هرگونه استخدام و تبدیل وضعیت را طبق بخشنامه موجود غیر ممکن است و هر مدیری که از این بخشنامه تخطی کند، تعلیق و برکنار خواهد شد.

سرپرست و شهردار منتخب اهواز افزود: ریشه بسیاری از مشکلات نبود نظارت کافی است و باید برای رفع مشکلات و پیشبرد امور، وقت صرف کرده و حضور پر رنگ تری داشته باشیم.

وی عنوان کرد: هنر مدیریت این است که با همه سختی‌ها و کاستی‌ها و با استفاده از امکانات موجود، مشکلات را حل کنیم. در جا‌هایی نیز که کاری از دست ما ساخته نیست، دستگاه‌های نظارتی درک خواهند کرد، به شرطی که ما تمام تلاش مان را برای رفع مشکلات بکار گرفته باشیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.