۶۵ کیلومتر راه آسیب دیده از سیل در شیروان ترمیم شد

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شیروان گفت: ۶۵ کیلومتر از راه‌های این شهرستان که بر اثر سیلاب‌های بهار امسال آسیب دیده بود، لکه گیری و ترمیم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حمید جوان سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شیروان گفت: این راه‌ها شامل ۳۰ کیلومتر از محور لوجلی - قوشخانه و ۳۵ کیلومتر از مسیر شیخ حسن - نامانلو با صرف یک میلیارد ریال اعتبار لکه گیری و ساماندهی شد.

وی بیشترین این تخریب‌ها را مربوط به بخش قوشخانه و روستا‌های نامانلو، قلعه حسن، اسطرخی و بلغان از توابع بخش‌های سرحد و مرکزی شیروان عنوان کرد.

جوان با اشاره به اینکه اولویت بازسازی راه‌های تخریبی با مناطق محروم شهرستان شیروان است، افزود: هم اکنون لکه گیری آسفالت محور اوغاز، بلغان، زو ارم، گلیان، سکه و ... به طول بیش از ۱۲۰ کیلومتر در دست اجراست که در یکماه آینده به اتمام خواهد رسید.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شیروان با تاکید بر اهمیت لکه گیری راه‌های روستایی و بازسازی آن گفت: با توجه به تردد بسیاری از روستاییان در شبانه روز، این اقدام می‌تواند از بروز بسیاری از حوادث جلوگیری کند.
انتهای پیام / م

۶۵ کیلومتر راه آسیب دیده از سیل در شیروان ترمیم شد

برچسب ها: وزارت راه ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.