شهردار اشکذر خبر داد:

احداث بزرگ‌ترین فرهنگسرای استان یزد در شهرستان اشکذر

شهردار اشکذر از احداث بزرگ‌ترین فرهنگسرای استان یزد در این شهرستان با مشارکت خانواده مرحوم کلانتریان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهدی جعفری­ پور شهردار اشکذر از احداث بزرگ‌ترین فرهنگسرای استان یزد در این شهرستان با مشارکت خانواده مرحوم کلانتریان خبر داد و گفت: اگرچه حضور و مشارکت خیرین اشکذری در امور مختلف بی‌نظیر و مثال‌زدنی است، اما احداث این فرهنگسرا با مشارکت خانواده کلانتریان تبلور مشارکت خیرین در مدیریت شهری است.

وی فرهنگسرای شادروان کلانتریان را بزرگ‌ترین فرهنگسرای استان یزد خواند، و افزود: پشت‌بام این فرهنگسرا در ارتفاع ۱۱ متری به وسعت ۱۸۰۰ متر و چشم‌انداز زیبا به‌صورت چندمنظوره قابل‌استفاده و بهره‌برداری است.

جعفری­ پور گفت: ظرفیت روباز این فرهنگسرا ۱۲۰۰ نفر و ظرفیت سالن سرپوشیده آن ۷۵۰ نفر هست.

شهردار اشکذر ادامه داد: این فرهنگسرا دارای سالن لابی با ظرفیت ۲۰۰ نفر، جایگاه میهمانان ویژه، پارکینگ اختصاصی مسئولان و میهمانان، پارکینگ عمومی، سالن آمفی‌تئاتر ویژه کودکان و نوجوانان، سالن سینما با ظرفیت ۱۵۰ نفر و تالار عقد و عروسی است که به‌ واسطه این ویژگی‌ها می‌توان به‌صورت چندمنظوره مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه اسکلت بتونی و سقف فرهنگسرای شهرداری اشکذر اجرا شده است بخشی از این پروژه تا پایان سال ۹۹ مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

جعفری­ پور در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگسرای شهرداری اشکذر ۶ هزار متر بنا دارد و بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که از سوی خانواده مرحوم کلانتریان در کنار پارک بزرگ شهر اشکذر احداث‌شده است.

انتهای پیام/ی

 بزرگ‌ترین فرهنگسرای استان یزد در شهرستان اشکذر احداث شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.