مدیرکل راه و شهرسازی فارس:

محور کازرون- فراشبند به بزرگراه تبدیل می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: عملیات اجرایی باند دوم محور کازرون – بالا ده به سمت فراشبند به طول ۱۵ کیلومتر امسال آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه محور کازرون- فراشبند به بزرگراه تبدیل می‌شود، گفت: طول این محور ۴۵ کیلومتر است که ۲۵ کیلومتر آن قبلاً بهسازی و تبدیل به راه اصلی شده و مابقی به‌صورت بزرگراه چهار خطه در برنامه کاری سال جاری این اداره کل قرارگرفته است.

وی افزود: ۵ کیلومتر این محور در دست اقدام و ۱۵ کیلومتر باقی‌مانده تا ۲ ماه آینده به مناقصه گذاشته خواهد شد و عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: ۲ دستگاه پل بزرگ بر روی رودخانه بالا ده و رودخانه جره در دست مطالعه است که در مرحله پایانی مطالعه قرار دارد و برای اجرا به‌زودی به مناقصه گذاشته خواهد شد.

تکاور بیان کرد: محور کازرون، بالا ده، جره، فراشبند به‌عنوان محور ارتباطی غرب استان به جاده عسلویه، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: طول کل مسیر ۱۰۵ کیلومتر است که بهسازی کل مسیر در برنامه اجرایی اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد که اولویت برنامه حدفاصل کازرون به بالا ده به طول ۴۵ کیلومتر است و احداث پل‌های جدید بالا ده و جره نیز در اولویت سال جاری قرار دارد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: مابقی مسیر در برنامه مطالعه قرار دارد که به‌تناسب تأمین منابع مالی اجرای آن در برنامه اجرایی سال آینده قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/م

عملیات اجرایی باند دوم محور کازرون – بالا ده

برچسب ها: راه و شهرسازی ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۳:۰۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
آیا تا بندر عباس هم راه داره
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۳:۰۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
آیا تا بندر عباس هم راه داره
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۳:۰۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
آیا تا بندر عباس هم راه داره