مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲:

خط ریلی گرگان- اینچه برون بازگشایی شد

مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ گفت: تردد ریلی در مسیر گرگان به اینچه برون از امروز (یکشنبه) ممکن شد و اولین قطار از این خط عبور کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مهدی عبدالکریم زاده مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ در خصوص عملیات ترمیم خط ریلی راه آهن آق قلا در گفت: برای عبور سیلاب اخیر گلستان هفت نقطه در مسیر ریلی گرگان- اینچه برون شکافته شده و این عامل باعث مسدودی مسیر شده بود.

وی افزود: بعد از فروکش کردن آب ترمیم شبکه ریلی از پنجم اردیبهشت در دستور کار قرار گرفت و امروز (یکشنبه پنجم خرداد) عملیات ترمیم به پایان رسید.

عبدالکریم زاده گفت: طراحی دهانه پل‌ها و اصلاح باکس‌ها با استفاده از ظرفیت مشاوران و طراحان انجام شد و امروز اولین قطار از این ریل عبور کرد.

وی بیان کرد: در این هفت نقطه ۱۳۸ رینگ باکس دو در دو اصلاح شد و از ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه امروز قطار‌ها سیر عادی خود را خواهند داشت و هم قطار مسافربری و هم قطار باری می‌تواند از این محور عبور کند.

عبدالکریم زاده تصریح کرد: خسارت سیل به خطوط ریل گلستان ۳۷ میلیارد تومان بوده و در اصلاح باکس‌ها ۱۰ میلیارد تومان هزینه شد.

مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ اضافه کرد: در این عملیات از میزان استاندار باکسی که مشاور در نقشه طراحی کرده استفاده شده تا در سیلاب‌های احتمالی آینده به عبور آب کمک کند و نگرانی در آینده نخواهیم داشت.

 

انتهای پیام/پ

 بازگشایی خط ریلی گرگان- اینچه برون

برچسب ها: راه آهن ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.