رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد;

تعامل پلیس راه با دستگاه‌های امداد رسان در رسیدگی سریع به تصادفات جاده‌ای

رئیس پلیس راه استان ایلام از تعامل هر چه بیشتر با دستگاه‌های امداد رسان در بحث رسیدگی سریع به تصادفات جاده‌ای و انتقال مجروحین به مراکز درمانی خبر داد.

تعامل پلیس راه با دستگاه‌های امداد رسان در رسیدگی سریع به تصادفات جاده‌ای

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: رسیدگی سریع و به موقع به تصادفات فوتی و جرحی و اعزام حادثه دیدگان تصادفات به مراکز درمانی از جمله وظایف کلیه دستگاه‌ها در هنگام وقوع حوادث جاده‌ای است.

وی اضافه کرد: بدین منظور ماموران پلیس راه و فوریت‌های پزشکی در خصوص رسیدگی هرچه سریعتر به تصادفات و اعزام مجروحان حادثه دیده در کمترین زمان ممکن با همکاری یکدیگر در هنگام وقوع تصادفات بر روی صحنه حاضر شده و در راستای کاهش تلفات انسانی ناشی از تصادفات نسبت به انتقال مجروحان به مراکز درمانی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

همتی زاده ادامه داد:پلیس راه با همکاری معاونت بهداشت استان ایلام با تشکیل کارگروه آموزشی نسبت به آموزش طیف‌های مختلف و گروه‌های سنی در جهت پیشگیری از رفتار‌های پرخطر ترافیکی فعالیت‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: به منظور رانندگی در جاده‌های برون‌شهری نیاز است که رانندگان بین یک تا ۲ سال تجربه رانندگی در درون شهر را داشته باشند تا در زمان رانندگی در جاده‌های برون‌شهری با مشکل خاصی مواجه نشوند.

انتهای پیان/ ن

همکاری پلیس راه و فوریت‌های پزشکی استان ایلام در امداد رسانی به حادثه دیدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.