شکارچیان خرگوش در خرم آباد دستگیر شدند

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری متخلفین شکار غیرمجاز شش سر خرگوش در خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری متخلفین شکار غیرمجاز شش سر خرگوش در خرم آباد خبر داد.

مهرداد فتحی بیرانوند گفت: نیرو‌های یگان حفاظت اداره کل محیط زیست لرستان و شهرستان خرم آباد در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به چند نفر که به صورت خانوادگی در حاشیه کوه، در منطقه رازان چادر زده بودند مشکوک شده که پس از بازرسی از محل اقامت آن‌ها لاشه ۶ راس خرگوش و ۴ بچه خرگوش که از شکم این حیوانات شکار شده بیرون آورده شده بودند را کشف و ضبط نمودند.

فتحی بیرانوند با اشاره به فصل زادآوری برخی از حیات وحش گفت: متاسفانه ۴ بچه خرگوش که از شکم این حیوانات شکار شده، بیرون آورده شده بودند به دلیل ضعف جسمی توانایی ادامه حیات نداشته و تلف شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اظهار تاسف از اقدام ناجوانمردانه این شکارچیان گفت: با هماهنگی مقام قضایی این متخلفین بازداشت شده و در روز‌های آتی با تکمیل پرونده، تخلف آن‌ها به صورت ویژه در دستگاه قضایی رسیدگی خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با بیان اینکه با هرگونه تخلف در حوزه محیط زیست با شدت تمام برخورد می‌شود از تمامی دوست داران محیط زیست درخواست نمود هرگونه تخلف زیست محیطی را به نزدیکترین اداره و پاسگاه محیط زیست یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع رسانی نمایند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

انتهای پیام/ب

دستگیری شکارچیان خرگوش در خرم آباد

برچسب ها: محیط زیست ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار