اجرای طرح ملی کنترل فشار خون در بابل

رئیس سازمان اورژانس شهرستان بابل از اجرای طرح ملی کنترل فشار خون همزمان با شب شهادت امام علی (ع) در حرم امامزاده قاسم این شهر خبر داد.

لعلی رئیس سازمان اورژانس شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: طرح سی شب سی مسجد و طرح ملی کنترل فشار خون با اعزام گروه پزشکی فوق تخصصی، تخصصی و عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل و با مشارکت پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی این شهر در حال اجرا است .
 
وی افزود: این طرح به صورت کاملا داوطلبانه همراه با ویزیت رایگان و آموزش مطالب بهداشتی درمانی در مساجد شهرستان بابل بویژه مناطق محروم در شب‌های ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.
 
اجرای طرح ملی کنترل فشار خون در بابل
 
رئیس سازمان اورژانس شهرستان بابل گفت: طرح ملی کنترل فشار توسط اورژانس ۱۱۵ بابل همزمان با شب شهادت امام علی (ع) و شب‌های قدر در حرم امام زاده قاسم بابل اجرا شد.
 
لعلی افزود:  حدود ۲۰۰ نفر از مردم بابل در این شب تحت کنترل فشار خون قرار گرفتند.
 
وی گفت: در این طرح علاوه بر همشهریان یک خانم تایلندی هم شرکت کرده بود.
 
اجرای طرح ملی کنترل فشار خون در بابل
 
طرح ۳۰ شب سی مسجد، از ۱۶ اردیبهشت امسال، از شب اول ماه مبارک رمضان در شهرستان بابل به صورت آموزشی و درمانی برای دهمین سال متوالی با همکاری بسیج جامعه پزشکی اجرایی شد.
 
این طرح با حضور بیش از ۲۰۰ پزشک فوق تخصص، متخصص، پزشک عمومی، دندانپزشک، پرستار و ماما، سخنران آموزش سلامت و پیشگیری، خدمات دندانپزشکی، ترویج زایمان طبیعی، فرزندآوری، آزمایش فشار خون و قند خون، ویزیت مامایی در حال اجرا است.

در این طرح متخصصان قلب و عروق، روماتولوژی، ریه، داخلی، ارتوپدی، اطفال، عفونی، جراحی عمومی، جراحی کلیه و مجاری ادراری، مغز و اعصاب و دندانپزشک دانشگاه با حضور در مساجد، بیماران را به صورت رایگان ویزیت می‌کنند.
 
 
اجرای طرح ملی کنترل فشار خون در بابل


انتهای پیام/آ

کنترل فشار خون بابلی‌ها با ویزیت رایگان در سی مسجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار