کشف و معدوم سازی ۲۰۰ کیلوگرم گوشت در یک خودروی سواری

رئیس اداره دامپزشکی ساری از کشف و معدوم سازی ۲۰۰ کیلوگرم گوشت در یک خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آروین کبیری رئیس دامپزشکی شهرستان ساری از کشف و معدوم سازی مقدار دویست کیلوگرم فرآورده خام دامی شامل گوشت، مرغ، جگر و کله و پای مرغ در یک خودروی سواری در جاده کیاسر خبر داد.
 
وی افزود: بر اساس قانون سازمان دامپزشکی کشور هر گونه حمل و نقل دام و فراورده‌های خام دامی منوط به دریافت گواهی حمل بهداشتی دامپزشکی و با خودرو‌های مخصوص حمل بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.

کبیری ضمن تقدیر از همکاری نیروی انتظامی در جاده کیاسر، گفت: این محموله کشف شده بدلیل فساد ارگانولپتیکی غیر قابل مصرف تشخیص داده شد و در کوره لاشه سوز کشتارگاه با حضور نمایندگان معدوم شد.

رئیس دامپزشکی شهرستان ساری افزود: بنا به اظهارات راننده خودرو، این محموله از مبدا نامشخص به مقصد رستورانی در شهرستان دامغان حمل می‌شود که توسط نیروی انتظامی تلمادره متوقف و برای تعیین تکلیف محموله، تحویل دامپزشکی ساری شد.

وی گفت: در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، با متخلفان و افرادی که سلامت شهروندان را در این ماه تهدید می‌کند برخورد قانونی بعمل می‌آید.
 
وی به شهروندان توصیه کرد: شهروندان گوشت مورد نیاز خود را از مراکز معتبر خریداری و به هنگام خرید گوشت قرمز به مهر بهداشتی دامپزشکی و برچسب روی لاشه و همچنین هنگام خرید مرغ به تاریخ تولید و انقضاء محصول توجه کنند.


انتهای پیام/آ
 



معدوم سازی گوشت فاسد در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.