ادعای یک رسانه انگلیسی؛

عزت اللهی گزینه‌ای مطلوب برای لیدز یونایتد

یک رسانه انگلیسی هافبک دفاعی ملی پوش کشورمان را گزینه‌ای مناسب برای خط میانی تیم فوتبال لیدز یونایتد معرفی کرد.

عزت اللهی گزینه‌ای مطلوب برای لیدز یونایتدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت انگلیسی «فوتبال لیگ ورلد» سعید عزت اللهی هافبک ملی پوش کشورمان را یکی از سه گزینه ایده آل برای تیم دسته اولی لیدز یونایتد دانست.

تیم فوتبال لیدز یونایتد که در رقابت‌های چمپیونشیپ حضور دارد در آستانه از دست دادن «کالوین فیلیپس» هافبک دفاعی ۲۳ ساله و ارزشمند خود است. این بازیکن جوان مورد توجه سه تیم لیگ برتری بورنموث، نورویچ و ساوتهمپتون قرار گرفته و به نظر می‌رسد تصمیم گرفته تا راهی لیگ برتر جزیره شود و شانس بیشتری برای پوشیدن پیراهن تیم ملی انگلیس داشته باشد.

اگر لیدز می‌خواهد شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر داشته باشد و احمالا فیلیپس تابستان امسال به لیگ برتر برود، ضروری است که لیدز بازیکن خوبی را جایگزین او کند.

این سایت در ادامه گزارش خود به معرفی سه بازیکن ایده آل برای جانشینی فیلیپس می‌پردازد که یکی از آن‌ها سعید عزت اللهی است که فصل گذشته به طور قرضی برای ردینگ بازی می‌کرد.

"فوتبال لیگ ورلد" درباره عزت اللهی می‌نویسد: این نامی است که برای اکثر طرفداران لیدز آشنا نیست. با این حال، هافبک میانی ایران می‌تواند بازیکنی ارزشمند برای سفیدپوشان باشد.

این هافبک میانی که فصل گذشته از روستوف به طور قرضی به ردینگ آمد اکثرا مصدوم بود. با این حال، او در بازی‌هایی که به میدان رفت بسیاری از طرفداران ردینگ را تحت تاثیر قرار داد.

یکی از مزایای اصلی این انتقال این است که عزت اللهی تابستان امسال با پایان قراردادش در روستوف بازیکن آزاد محسوب می‌شود. با توجه به اینکه او در آخرین فصل قراردادش به تیم دیگری قرض داده شده بود، بعید است قرارداد دیگری با تیم روسی امضا کند، که این امر می‌تواند تیم‌ها را به این بازیکن ۲۲ ساله علاقه‌مند کند.

۲ بازیکن دیگری که در این گزارش از آن‌ها به عنوان گزینه‌های ایده آل یاد شده، ماسیمو لونگو هافبک دفاعی استرالیایی کوئینز پارک رنجرز و جو لدلی بازیکن ۳۲ ساله سابق دربی کانتی هستند. در این بین سعید گزینه بهتری است، زیرا کوئینز پارک رنجرز لونگو را ارزان از دست نخواهد داد و" لدلی" نیز از ماه ژانویه بدون تیم بوده و فوتبال بازی نکرده و ضمنا در آخرین سال‌های بازی خود قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

مصدومیت مشکوک هافبک تیم ملی فوتبال

آسیب دیدگی عزت‌اللهی رفع شد/ ملی پوش ایران منتظر چراغ سبز سرمربی فرانسوی

سعید عزت‌اللهی پس از ۷ ماه برای ردینگ بازی کرد


انتهای پیام/

عزت اللهی هافبک دفاعی مناسب برای لیدزیونایتد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار