با هنجارشکنان رقص مختلط دانش‌آموزان و معلم‌ها در مهاباد برخورد انضباطی شد

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از برخورد انضباطی با هنجارشکنان رقص مختلط دانش‌آموزان و معلم‌ها در مهاباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در بیانیه ای اعلام کرد:ضمن تسلیت شهادت مولی المتقیان حضرت علی (ع) و گرامیداشت ایام لیالی قدر به استحضار مردم شریف استان می‌رساند متاسفانه در جریان اردیبهشت ماه و قبل از ماه مبارک رمضان، مسئولین یکی از مدارس غیر دولتی شهرستان مهاباد بدون توجه به شعائر و ارزش‌های اسلامی، جشنی را برپا نموده بودند که به محض اطلاع در زمان یاد شده، اداره آموزش و پرورش شهرستان مذکور با هماهنگی این اداره کل ضمن شناسایی افراد خاطی برخورد قانونی را متناسب با وضعیت خدمتی هر یک از نیرو‌های شاغل در واحد آموزشی انجام داده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: تصمیم‌گیری درباره موضوع ادامه فعالیت واحد آموزشی غیردولتی ذکرشده به‌جهت تقارن با امتحانات خرداد ماه و رعایت مصالح آموزشی دانش‌آموزان به بعد از اتمام امتحانات موکول شده است.

در این اطلاعیه آمده است: آموزش‌وپرورش به‌عنوان نهاد تعلیم و تربیت با مبنا قرار دادن ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی وظیفه خود می‌داند با جدیت موضوع را پیگیری نموده و با مسببان این رخداد برابر مقررات برخورد قانونی را معمول نماید.

انتهای پیام/پ

رقص مختلط دانش آموزان و معلم‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
سوال از مسئولین مربوطه . بنظرتان در نهایت محصول خروجی و نتیجه این مدارس چه دست گلی خواهد بود ؟ آیا حاضرید دختران خودتان در اینچنین جوی تحصیل کرده و درس! بخوانند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
به خاطر پخش کردن بی بند وباری باید شلاق بخورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
باید معلمان و مدیر مدرسه اخراج بشن