فتح آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اختصاص ۷۲ غرفه فروش به مددجویانی تهرانی کمیته امداد در جشن رمضان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران از اختصاص ۷۲ غرفه فروش به مددجویان تهرانی در نمایشگاه جشن رمضان ۹۸ خبر داد.

حسین فتح آبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: جشن رمضان امسال متفاوت تر از سال‌های گذشته در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ما در نمایشگاه بین المللی امسال میزبان نمایندگان ۳۱ استان کشور هستیم، افزود: قبل از ماه رمضان فراخوانی برای حضور مددجویان کمیته امداد در جشن رمضان اعلام شد.

فتح آبادی تصریح کرد: مددجویان کمیته امداد نمونه کالا‌های تولیدی خود را به کمیته امداد ارسال کردند و در نهایت ۵ هزار کالا برای فروش در نمایشگاه جشن رمضان انتخاب شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه ارزش ریالی این کالا‌ها ۵ میلیارد تومان است، گفت: تمامی محصولات انتخابی از جمله فرش، پوشاک، کیف و کفش و غیره کار دست مددجویان است.

وی با بیان اینکه تا پایان ماه رمضان ۳۱ غرفه از تمامی استان‌های کشور در جشن رمضان حضور دارند، ادامه داد: کمیته امداد استان تهران ۷۲ غرفه را به طور جداگانه در جشن رمضان به مددجویان تولیدکننده و کارآفرین اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید: جذب ۲۷ هزار حامی ایتام در ماه مبارک رمضان 


فتح آبادی افزود: ما تلاش کردیم با در اختیار قرار دادن غرفه فروش به مددجویان، سرمایه آن‌ها را در گردش قرار دهیم.

وی با بیان اینکه امسال در جشن رمضان در کنار فروش محصولات، از ۱۲۰ مددجو تولید کننده تهرانی برای بازدید از غرفه‌های جشن رمضان دعوت به عمل آمد، گفت: بازدیدکنندگان مددجویانی بودند که بعد از به خودکفایی رسیدن، از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شدند.

فتح آبادی افزود: کلینیک‌های کارآفرینی هر شب در نمایشگاه حضور دارند و آموزش‌های کسب و کار را ارائه می‌کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران تصریح کرد: این آموزش‌ها کمک می‌کند تا افراد تحت آموزش بتوانند وارد بازار کار شوند و در این مسیر کمیته امداد نیز تسهیلاتی به آن‌ها ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار