فرهادی مطرح کرد؛

حریم پایتخت باید توسط شهرداری‌های شهرستان‌ها حفظ شود/ توجه به حقوق روستاییان در زمان انتخابات جنبه تشویقی دارد

فرماندار تهران گفت: حریم پایتخت باید توسط شهرداری‌های شهرستان‌ها حفظ شود، چرا که باید به روستا‌ها و حقوق آن‌ها نیز توجه کنیم.

حریم پایتخت باید توسط شهرداری‌های شهرستان‌ها حفظ شود/ توجه به حقوق روستاییان در زمان انتخابات جنبه تشویقی داردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی فرهادی فرماندار تهران در مراسم تودیع و مرافعه معاون سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری تهران که امروز (چهارشنبه هشتم خرداد ماه) برگزار شد، اظهار کرد: تهران در آستانه سیل جدی قرار گرفته بود که خوشبختانه با مدیریت صحیح دستگاه‌های ذی‌ربط توانستیم از این حادثه جلوگیری کنیم.

وی افزود:هیچ زمان از تهدیدات و تحریم‌های آمریکا نگران نشدیم.

فرماندار تهران گفت: سال‌هاست که با تحریم‌های کشور‌های اروپایی و آمریکایی روبه رو هستیم و این تجربه ۴۰ ساله نشان می‌دهد که ایران تنها کشوری است که در مقابل استکبار ایستاده است.

وی بیان کرد: زمانی که به گذشته نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که آمریکا تاکنون نتوانسته با انقلاب اسلامی مبارزه کند و رمز موفقیت ما در مقابله با آمریکا وحدت اسلامی است.

فرهادی گفت: هم اکنون شاهد عقب‌نشینی کشور آمریکا هستیم و این وحدت اسلامی است که این کشور را مجبور به عقب نشینی کرده است.

وی افزود: امسال بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت هستیم تا بتوانیم این تحریم‌ها که بر ما تحمیل شده‌اند را پشت‌سر بگذاریم.

فرماندار گفت:  روزی کشور ما حتی یک موشک برای دفاع از حملات دشمن نداشت، اما هم اکنون ما می‌توانیم تمام دنیا را با علم و فناوری خود رصد کنیم و اگر تا دیروز اسرائیل نقشه خود را برای نیل تا فرات کشیده بود، امروز تا غزه بیشتر نمی‌تواند حرکت کند.

وی ادامه داد: انتخابات در کشور ما علاوه بر مشارکت مردم یک مانور کتبی نیز محسوب می‌شود.

فرهادی تصریح کرد: حریم پایتخت باید توسط شهرداری‌های شهرستان‌ها حفظ شود، چرا که باید به روستا‌ها و حقوق آن‌ها نیز توجه کنیم.

وی افزود: تاکنون به موضوع حقوق روستاییان توجهی نشده بود، چرا که این موضوع یک طرفه بود و در نتیجه باید این یک طرفه بودن را حذف کنیم و برای ایجاد اشتغال در روستاها تلاش کنیم.

فرماندار تهران گفت: توجه به حقوق روستاییان برای حضور در انتخابات جنبه تشویقی دارد.

وی با اشاره به بزرگداشت روز قدس افزود: روز قدس نماد و رمز مقاومت است که باید این رمز مقاومت حفظ شود.

فرهادی ادامه داد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب و نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید باید حق و حقوق حوزه تهران گرفته شود.

وی با بیان اینکه ۸۵ درصد حوزه‌های شهر تهران عمرانی است، گفت: تنها ۱۵ درصد از حوزه‌ها در سطح استانداران و فرمانداران در محدوده شهر تهران اعتبار دریافت می‌کنند.

فرماندار ادامه داد: باید برای جذب سرمایه و استفاده از آن از اعتبارات ملی استفاده کنیم. همانطور که شاهد هستیم ما در شهر تهران چندین بیمارستان داریم که تخت بیمارستانی مناسبی ندارند و باید برای رسیدن به حقوق شهرستان تهران تلاش کنیم.

وی افزود: شهر تهران هنوز در رسیدن به حقوق خود فاصله دارد.

فرهادی بیان کرد: هیچ مدیری را در فرمانداری تهران حذف نکردیم، بلکه آن‌ها را ارتقای مقام دادیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار