مرجع تقلید شیعیان مطرح کرد؛

انتظار رضایت از دشمن نداشته باشید

آیت‌الله سبحانی گفت: تا زمانی که امت‌های اسلامی به صورت کامل تابع آن‌ها نشود دشمن دست از توطئه و دشمنی خود برنمی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ آیت‌الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در جلسه درس تفسیر قرآن کریم که در مدرسه علمیه حجتیه برگزار شد گفت: امانت‌داری مرز جدایی ایمان از نفاق است.

وی با بیان اینکه منافقان نمی‌خواهند لشکر اسلام پیروز شود افزود: منافقان برای رسیدن به اهداف خود به مسیر و ابزاری دست می‌زنند و اگر اعمال منافقان را بررسی کنیم به این موضوع می‌رسیم که آن‌ها با اصل اسلام مشکل داشتند.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه نباید انتظار داشته باشیم که دشمنان در دنیا از ما راضی باشند بیان کرد: تا زمانی که امت‌های اسلامی به صورت کامل تابع آن‌ها نشود دشمن دست از توطئه و دشمنی خود برنمی‌دارد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: هر کاری که انجام دهیم دشمن به ما اعتراض می‌کند و به همین دلیل باید به قرآن و سنت پیامبر (ص) و علما و عقل سلیم گوش فرا دهیم و کار خود را انجام دهیم؛ دشمن به دنبال آن است که ما را به فقر بکشد و پیوسته تابع و غلام حلقه به گوش آن‌ها باشیم.

آیت‌الله سبحانی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم ادامه داد: منافقان هدایت نمی‌شوند و باید آن‌ها را رها کرد، حتی اگر آن‌ها را دعا کنید این دعا مستجاب نمی‌شود، پیامبر (ص) برای همه طلب رحمت می‌کرد، ولی چنین دعایی برای منافقان نمی‌کردند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: منافقان کسانی را که بیش از مقدار انفاق می‌کردند ریاکار خطاب می‌کردند و همچنین افرادی را که اموالی برای انفاق نداشتند را مسخره می‌کردند و می‌گفتند که خداوند به این مال کم شما نیازی ندارد.

انتهای پیام/الف

نباید انتظار داشته باشیم که دشمنان از ما راضی باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.