قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر کشور همچنان نیمه تمام باقی مانده است

اصغری مهرآبادی گفت: ۲۰۰ هزار واحد نیمه تمام است و ۱۵۰ هزار واحد در دست پیگیری مراجع قضایی و یا فاقد متقاضی است.

۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر کشور همچنان نیمه تمام باقی مانده استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، احمد اصغری مهرآبادی ظهر چهارشنبه در بازدید از روند اجرایی پروژه‌های مسکن مهر شهر همدان که به همراه نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی فرماندار شهرستان همدان و مدیر کل راه و شهرسازی استان انجام شد، گفت: بر اساس تاکید رئیس جمهور و پیگیری وزیر راه و شهرسازی، تا پایان امسال جشن اتمام مساکن مهر بدون معارض حقوقی در همدان را برگزار خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: تمام نیاز‌های مساکن مهر شهر همدان اعم از آماده سازی دیوار‌های حائل، خدمات روبنایی و مساجد نیمه تمام را هر چه زودتر به سرانجام رسانده و مشکلات آن‌ها را به طور کامل حل خواهیم کرد.

استفاده از از ظرفیت استان‌ها و توان استانداران برای تکمیل واحد‌های مسکن مهر

وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی تاکید کرده تا از ظرفیت استان‌ها و توان استانداران برای تکمیل واحد‌های مسکن مهر استفاده شود.

مهرآبادی همچنین در بازدید از مسجد امام علی (ع) در سایت مسکن مهر قول مساعد در خصوص کمیل این مسجد نیمه کاره در پروژه مسکن مهر را داد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در خصوص آمار کل مساکن مهر استان همدان عنوان کرد: در استان همدان از ۳۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر افزون بر ۳۴ هزار واحد به اتمام رسیده و تحویل متقاضی شده که باقی مانده این مساکن به جز فاقد متقاضی حدود یک هزار و ۲۰۰ واحد است که پروژه‌های بدون معارض حقوقی تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

مهرآبادی در رابطه با آمار مساکن مهر در کل کشور گفت: از مجموع ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن در کشور ۲۰۰ هزار واحد نیمه تمام است که حدود ۱۵۰ هزار واحد آن در مراجع قضایی و یا فاقد متقاضی است.

گفتنی است؛ در رابطه با مسیر دسترسی پروژه‌های مسکن مهر تعاونی نوژه و خیرین نیز که مورد بازدید قرار گرفت مقرر شد شهرداری زیرسازی و آسفالت پروژه و راه و شهرسازی بحث دیوار‌های حائل را حل کند.

انتهای پیام/ز

مسکن های مهری که نیمه تمام مانده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.