زمان مراسم تشییع امام جمعه کازرون/حجت الاسلام خرسند در مصلی نماز جمعه کازرون به خاک سپرده می شود

زمان و مکان مراسم تشییع امام جمعه شهرستان کازرون اعلام شد.

مظاهری مسئول دفتر امام جمعه شهرستان کازرون در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: مراسم تشییع امام جمعه کازرون در روز شنبه ۱۱ خرداد ساعت ۱۷ بعد از ظهر برگزار می شود.

وی ادامه داد: پیکر مرحوم حجت الاسلام خرسند از خیابان ارشاد (مکان شهدای گمنام) به سمت میدان شهدا و از آنجا به مصلی جمعه این شهرستان انتقال و در همان جا به خاک سپرده می شود.

مسئول دفتر امام جمعه شهرستان کازرون اضافه کرد: مراسم ختم و سومین روز آن مرحوم نیز در روز یکشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مصلی جمعه برگزار می شود.

مظاهری تصریح کرد: همچنین مراسم هفتمین روز مرحوم حجت‌الاسلام محمد خرسند ۱۴ خردادماه همزمان با مراسم رحلت امام خمینی (ره) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح در مصلی جمعه برگزار می شود.

حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون ساعت ۳ و نیم بامداد ۲۳ رمضان روز هشتم خرداد پس از بازگشت از مراسم احیا توسط فردی با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد، اما به علت عمق جراحت در ناحیه شکم، در بیمارستان کازرون جان باخت.

حجت الاسلام خرسند، تحصیلات دوره ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در شهرستان کازرون گذراند و پس از آن با علاقه‌ای که از کودکی به روحانیت داشت، در مهرماه سال ۱۳۶۴ وارد حوزه علمیه کازرون شد.

دروس سطح را در حوزه علمیه کازرون از محضر حضرات آیات ایمانی، بنیادی و حضرات حجت الاسلام والمسلمین حمیدی، کرمانی و هدایتی گذراند و بعد از عزیمت به قم درس کفایه را نزد حضرات حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد فاضل لنکرانی و مرحوم فاضل هرندی خواند. در مقطع درس خارج از محضر حضرت آیات عظام مکارم شیرازی، جعفر سبحانی و نوری همدانی و حضرت آیت‌الله حاج شیخ محسن فقیهی بهره برد.

مرحوم خرسند از سال ۱۳۶۲ در حالی که در کلاس اول دبیرستان مشغول به تحصیل بود، به جبهه اعزام شد و تا پایان جنگ به صورت متناوب در جبهه حضور داشت. وی ۳ مرتبه مجروح شد و دارای ۲۰ درصد جانبازی بود.

حجت الاسلام خرسند در دهه ۸۰ امام جمعه شهرستان کازرون شد.

شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/چ

مراسم تشییع امام جمعه کازرون

برچسب ها: نماز جمعه ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
حتما باید ده ها نفر توکشور کشته و شهید بشن تا کسی قانونی تصویب کنه و کاری صورت بگیره؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
مژگان
۱۱:۴۶ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
الحمدلله شما که همش از کازرون خبر می زدید دیگه حالا بهانه دستتون اومد پدر مون در اوردید بس که از کازرون خبر زدید