نه به معامله قرن / رئیس قوه قضائیه در بیرجند :

باید همه تهدیدات در شرایط فعلی به فرصت تبدیل شود/ رونق تولید با مبارزه جدی با فساد محقق می‌شود

باید همه تهدیدات در شرایط فعلی به فرصت تبدیل شود/ رونق تولید با مبارزه جدی با فساد محقق می‌شود رییسی با تاکید بر اینکه باید همه تهدیدات در شرایط فعلی به فرصت تبدیل شود گفت:در حال حاضر دشمن در ۳ عرصه اقتصادی، رسانه‌ای و سیاسی علیه کشور ما جنگ به راه انداخته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: تهدیدات منطقه‌ای مانند القاعده و داعش که با نقشه بسیار پیچیده دولت آمریکا، فتنه گری اسرائیل و انگلیس و پول سعودی رخ داد را نیز به فرموده رهبر انقلاب با توان و خواستن جوانان مقاوم از بین بردیم.

وی افزود: دشمنان اسلام در جنگ روانی بر دل‌ها، افکار و باورهای مردم کار می‌کنند و می‌خواهند در فضای روانی جامعه تغییر ایجاد کنند.رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه باور ما در قوه قضائیه بر این است که کار در کشور با همکاری و همیاری همه دستگاه‌های کشور به پیش رود بیان کرد: باید خود را در رفع موانع توانمند بدانیم و شعار ما می‌توانیم را باور داشته باشیم.

رئیسی با بیان اینکه در قوه قضاییه در بحث مبارزه با فساد هیچ‌گونه تردیدی وجود ندارد تصریح کرد: برای رونق تولید باید امنیت اقتصادی به وجود آوریم و امنیت اقتصادی نیز با مبارزه جدی با فساد محقق می‌شود چرا که هیچ کارآفرینی در شرایط فساد حاضر به کار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه هر کجا برای رفع گرفتاری میدان را به مردم و جوانان دادیم به موفقیت دست یافتیم خاطرنشان: امید است با مدیریت جهادی بتوانیم شرایط فعلی را با موفقیت به پیش ببریم.

رئیس قوه قضائیه به راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و یادآور شد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از ابتکارات امام راحل (ره) بوده است.

رئیسی با بیان اینکه موضوع قدس نمادی مهم در ارتباط ایستادگی در برابر مستکبران و ظالمان است اظهار داشت: مسئله آزادی قدس دغدغه و مسئله اصلی جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه ایستادگی در کنار مظلومان عالمان از آرمان‌های انقلاب اسلامی است افزود: باید همه دغدغه مندان دین و شریعت و آزادی انسان به موضوع رهایی قدس شریف بیندیشند.

رئیس قوه قضاییه شرکت در راهپیمایی روز قدس در کنار مردم پرتلاش خراسان‌ جنوبی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: هر چه حضور مردم در اجتماعاتی چون روز قدس افزایش می یابد به همان نسبت بر مسئولیت ما مسئولان نیز افزوده می‌شود.

رئیسی با تاکید بر اینکه باید همه تهدیدات در شرایط فعلی به فرصت تبدیل شود اظهار داشت: تهدیدات منطقه‌ای مانند القاعده و داعش که با نقشه بسیار پیچیده دولت آمریکا، فتنه گری اسرائیل و انگلیس و پول سعودی رخ داد را نیز به فرموده رهبر انقلاب با توان و خواستن جوانان مقاوم از بین بردیم.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس دیدیم که چگونه بسیجیان و مردم و سایر نیروها با مدیریت جهادی از سد تجاوز دشمن با موفقیت گذشتیم گفت: این تجربیات در پیش چشم مردم است و انتظار دارند در سایر میادین اقدام و عمل نیز با تبدیل شدن تهدیدات به فرصت‌ها گره‌ها باز شود.

رئیس قوه قضائیه گفت: مردم می‌خواهند وضعیت اقتصادی از دست یک عده از افراد سوداگر و سو استفاده چی و متخلف خارج و بتوانند نیازهای خود را از بازار به شکل عادلانه ای برطرف کنند که این انتظار به حقی است.

انتهای پیام/س

سفر رییس قوه قضاییه به بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.