نه به معامله قرن/ وزیر آموزش و پرروش:

بخش عمده‌ اثر راهپیمایی روز قدس برای مردم است/ امیداریم دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده از مهرماه در کلاس درس حاضر شوند

بطحائی گفت: گام‌های خوبی برای کمک به دانش‌آموزان مناطق سیل زده برداشته شده و امیدواریم بچه‌ها از مهرماه در کلاس درس حاضر شوند.

بخش عمده‌ اثر راهپیمایی روز قدس برای مردم است/ امیداریم دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده از مهرماه در کلاس درس حاضر شوندبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه راهپیمایی روز‌قدس با اشاره به آثار این حرکت عظیم اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند آمدن مردم به این راهپیمایی وظیفه ملی، دینی و سیاسی است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: بخش عمده‌ای از آثار این راهپیمایی برای مردم است تا به حمایت از مسلمانانی که تحت ظلم قرار گرفته‌اند، بپردازند که این آثار فردی فراتر از آثار اجتماعی حائز اهمیت است.

وزیر آموزش و پرورش درباره رسیدگی به وضعیت دانش آموزان مناطق سیل زده اظهار کرد: با مشارکت همه استان‌ها و خیرین مدرسه ساز که برای ساخت مدرسه سنگ‌تمام گذاشتند، همچنین حمایت‌های دولت، امیدواریم که دانش آموزان این مناطق از مهر امسال در کلاس‌های درس خود حاضر شوند.

وی بیان کرد: گام‌های خوبی برای کمک به دانش‌آموزان مناطق سیل زده برداشته شده است و شرایط تحصیل را برای دانش آموزان این مناطق آماده کردیم.

انتهای پیام/

اظهارات بطحایی در راهپیمایی روز قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار