نه به معامله قرن ؛

آیت الله رئیسی به صف راهپیمایان روز قدس بیرجند پیوست

ایت الله سید ابراهیم رئیسی امروز در سفر به خراسان جنوبی به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در بیرجند پیوست.

آیت الله رئیسی به صف راهپیمایان روز قدس بیرجند پیوستبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه از دقایقی قبل به صف راهپیمایان روز قدس در بیرجند پیوست.

راهپیمایی روز قدس از ساعتی قبل از میدان شهدای بیرجندآغاز شده و مراسم پایانی در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار خواهد شد.

آیت الله رئیسی با حضور در جمع راهپیمایان بیرجندی اظهار داشت:حضور ما در خراسان جنوبی برای بودن در کنار مردم پر تلاش، مخلص، صبور و ولایت مدار این استان برای فریاد علیه مستکبران و همدلی، همراهی و هم نوایی با مردم مظلوم فلسطین و منطقه است.

وی با بیان اینکه حضور در بین مردم برای مسئولان مغتنم است تصریح کرد: در کنار این برنامه‌ها رسیدگی به وضعیت قضایی استان انجام می‌شود که در این راستا از یک هفته گذشته تیمی ۱۰ نفره برای بررسی وضعیت استان به استان اعزام شدند.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: در جلسات امروز نیز در جمع قضات، مسئولان قضایی و در شورای اداری استان آنچه دوستان بررسی کردند را در این جلسات بررسی خواهیم کرد و تلاش خواهیم کرد گره‌های استان رفع شود.

وی یادآور شد: تاکنون به برکت انقلاب اسلامی، اقدامات بزرگی در استان انجام شده است، اما باز هم کار برای انجام در استان زیاد است و امید است با کمک همه مسئولان به وظایف خود عمل کنیم.

آیت الله رئیسی به همراه تعدادی از مسئولان عالی قضایی کشور برای بررسی مسائل قضایی و دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری استان خراسان جنوبی به این استان سفر کرد.

انتهای پیام/س

سفر رییس قوه قضاییه به بیرجند

برچسب ها: قوه قضاییه ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.