نه به معامله قرن/آیت‌الله جوادی آملی:

معامله قرن اهانت به اسلام است

آیت‌الله جوادی آملی گفت:در معامله قرن هم به فلسطین آسیب‌دیده ستم روا داشتند و هم به اسلام اهانت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید با بیان پیام مهم روز جهانی قدس گفت: جریان معامله قرن هم ستم به مظلومان فلسطین و هم اهانت به مکتب است، در این طرح هم به فلسطینیان آسیب‌دیده ستم روا داشتند و هم نسبت به مکتب یعنی اسلام اهانت کردند.

 آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در حاشیه حضور مردم خداجو و روزه‌دار قم در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: سلام بر انبیاء و اولیاء که بنیان‌گذاران کعبه و قدس هستند، سلام بر همه پیروان و رهپویان انبیاء و اولیاء و ائمه (ع) که راهیان آن‌ها هستند و سلام خدا بر ملت بزرگ ایران اسلامی که پیام آسمانی امام امت را محترم شمردند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان پیام مهم روز جهانی قدس گفت: جریان معامله قرن هم ستم به مظلومان فلسطین و هم اهانت به مکتب است، در این طرح هم به فلسطینیان آسیب‌دیده ستم روا داشتند و هم نسبت به مکتب یعنی اسلام اهانت کردند.

وی با تأکید بر حفظ حق فلسطینیان و اصل اسلام خاطرنشان کرد: بر همه ما لازم است هم حق مسلم فلسطینیان را و هم حق مسلم اسلام را که قدس برای اسلام و مسلمین است را حفظ کنیم.

آیت‌الله جوادی آملی در پایان با درود و سلام به همه شهدا ابراز کرد: ان شاء الله ارواح ما و ارواح همه شهدا با ارواح شهدای صدر اسلام محشور باشد.

انتهای پیام/ش

سخنان آیت الله جوادی آملی در جمع راهپیمایان قم

برچسب ها: مراجع تقلید ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.