نه به معامله قرن/ جانشین فرمانده سپاه روح الله در راهپیمایی روز قدس اراک؛

همه آمدند به فلسطینی‌ها بگویند تنها نیستند

جانشین فرمانده سپاه روح الله در راهپیمایی روز قدس اراک گفت: امروزهمه آمدند به فلسطینی‌ها بگویند تنها نیستند.

سرهنگ محسن گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله  در راهپیمایی روز قدس شهر اراک  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، گفت: امروز مردم ما و کشور‌های اسلامی و همه جهان اسلام آمدند که به فلسطینی‌ها بگویند که شما تنها نیستید.

سرهنگ محسن گلشن زاده با بیان اینکه فلسطین پاره تن اسلام است و مورد اشغال دشمنان قرار گرفته است افزود: در مقابل قدرت‌های زرو زور و تزویر ایستاده ایم تا محو اسرائیل ستمگر و غاصب تا آخر ایستاده ایم.

وی اضافه کرد: پشتیبانی مردم می‌تواند برای مردم فلسطین مایه امید وبرای دشمنان مایوس کننده باشد و هرقدر مردم حضور بیشتری داشته باشند بهتر می‌توانند از حقوق فلسطینیان دفاع کنند و وجدان‌های نا اگاه و بی خبر را آگاه کنند.

همه مسلمان‌ها باید یکپارچه از حق قانونی فلسطین دفاع کنند

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله ادامه داد: همه مسلمان‌ها باید یکپارچه حضور پیدا کنند و از حق قانونی فلسطین که توسط اشغالگران و صهیونیست‌ها اشغال شده دفاع کنند.

وی بیان کرد: به روح عرشی و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود می‌فرستیم که بنیانگذار روز قدس بودند و فرمودند روزقدس روز اسلام است و حدیث داریم از قول حضرت رسول که می‌فرمایند اگر کسی مسلمان باشد و به فکر مسلمانان دیگر نباشد و از ان‌ها دفاع نکندمسلمان نیست.

همه آمدند به فلسطینی‌ها بگویند تنها نیستند

انتهای پیام / ک

برچسب ها: قدس98 ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.