در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

انتقاد کارگردان سینما از کاهش سهم دفاتر پخش فیلم و بلاتکلیفی در اکران «کلوپ همسران»

مهدی صباغ زاده گفت: بجای کاهش سهم سه درصدی دفاتر پخش از فروش آثار سینمایی، ۹ درصد ارزش افزوده تهیه کنندگان را حذف کنید.

مهدی صباغ زاده تهیه کننده و کارگردان سینما درباره کاهش سهم سه درصدی پخش کنندگان سینما از فروش آثار سینمایی به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دوستان بجای اینکه با برداشتن ۹ درصد ارزش افزوده تهیه کنندگان و حل مشکلات این بخش سراغ دفاتر پخش ورشکسته‌ رفتند، دفاتری که بیشتر آن‌ها حتی خرج زندگی خود را به زور تأمین می‌کنند.

وی افزود: این کاهش سه در صدی سهم پخش کنندگان سینما اصلا قابل هضم و درک نیست و به نظر می رسد حذف ۹ درصد ارزش افزوده از تهیه کنندگان بهتر از این جریان باشد.

تهیه کننده و کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران «کلوپ همسران» بیان کرد: تا اینجا اصلاحیه‌هایی که خواسته بودند را انجام دادیم، اما پنج هفته است که هیچ جوابی از جانب آن‌ها دریافت نکردیم و فکر می‌کنم اصلا فیلم اصلاح شده را ندیدند. فعلا در بلاتکلیفی هستیم.

صباغ زاده ادامه داد: اگرجوابی از دوستان به ما برسد احتمالا اکران «کلوپ همسران» نوبت دوم اکران عید فطر و یا پس از تاسوعا و عاشورای حسینی خواهد بود.

گفتنی است؛ فیلم کمدی-خانوادگی «کلوپ همسران» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی صباغ‌زاده است.

محمدرضا شریفی‌نیا، میترا حجار، شقایق فراهانی، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، بیژن بنفشه‌خواه، سمیرا حسن‌پور و رضا بنفشه‌خواه با هنرمندی گوهر خیراندیش بازیگران اصلی این کمدی-خانوادگی هستند که در مقابل دوربین سیروس عبدلی ایفای نقش کرده‌اند.

«کلوپ همسران» داستان سه مرد متمول و اصطلاحا «زن ذلیل» را روایت می‌کند که برای فرار از دست همسرانشان به همراه یک خواننده زیرزمینی پاپ به جزیره کیش متواری شده و نقشه ربوده شدن خود را می‌کشند؛ غافل از آن که ماجرا‌هایی پر پیچ و خم درانتظارشان است...

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار