نماز عید سعید فطر در بلوار مصلای امام خمینی (ره) بجنورد اقامه می‌شود

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: نماز عید سعید فطر صبح روز عید به صورت محوری و متمرکز در بلوار مصلای بجنورد اقامه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، در نشست هماهنگی مراسم نماز عید سعید فطر، گفت: نماز عید فطر یکی از تجمعات مهمی است که در اسلام تأکید فراوانی بر آن شده است از این‌رو باید با شکوه خاصی در استان برگزار شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی همچنین بر ساماندهی صندوق‌های جمع‌آوری زکات فطریه در استان تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به انحراف قبله از مسیر مستقیم خیابان محل برگزاری نماز عید فطر در بجنورد، گفت: قبله در بولوار دولت که محل برگزاری نماز عید فطر است، حدود ۳۰ درجه انحراف دارد که این موضوع باید در صفوف نخست دقت شود تا سایر صف‌ها هم به تبعیت از این صفوف درجه انحراف قبله را رعایت کنند.

امام جمعه بجنورد در ادامه با تأکید بر اینکه امسال باید مراسم نماز عید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، افزود: تفرقاتی که در برخی مساجد در مورد برگزاری نماز عید فطر روی می‌دهد باید به وحدت تبدیل شود.

وی همچنین مبلغ فطریه را برای هر نفر هفت هزار و 500 تومان و مبلغ کفاره عمد برای هر روز را 140 هزار تومان اعلام کرد.

 حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم گفت : مراسم محوری ارتحال حضرت امام خمینی (ره ) در مسجد انقلاب بجنورد  ساعت 18:30عصر روز 13خرداد و با پذیرایی افطار برگزار خواهد شد .

انتهای پیام / م

اقامه نماز عید سعید فطر در بلوار مصلای امام خمینی (ره) بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.