اخبار حوادث امروز دوازدهم خردادماه ۹۸؛

توقیف سوخت قاچاق در تيران و كرون/کشف میلیاردی مکمل بدنسازی قاچاق در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز دوازدهم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه دوازدهم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف سوخت قاچاق در تيران و كرون

سرهنگ "علی صادقی"فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون اظهار داشت: ماموران واحد گشت انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان "تیران و کرون" حین گشت زنی و کنترل محور مواصلاتی به یک کامیون کشنده تانکردار مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه خودروی مذکور حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل بود، افزود: با توجه به اینکه تانکر خودرو فاقد پلمب بوده و راننده نیز هیچ گونه مدرکی برای بار خود نداشت به همین دلیل قاچاق بودن سوخت محرز و ماموران با هماهنگی مقام قضائی نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

سرهنگ صادقی گفت : در این خصوص پرونده تشکیل و راننده خودرو برای اقدامات قانونی و رسیدگی به موضوع تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون در پایان اعلام داشت: ماموران سختکوش این فرماندهی تلاش شبانه روزی، در راستای وظیفه قانونی و خدمت به شهروندان با هرگونه قاچاق و اقداماتی که باعث اخلال در اقتصاد کشور شود با جدیت مقابله می‌کنند.

کشف میلیاردی مکمل بدنسازی قاچاق در اصفهان 

سرهنگ "سعید سلیمیان" رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان از دپوی محموله مکمل بدنسازی خارجی در یک انبار مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از انبار مذکور تعداد ۲۶ کارتن مکمل بدنسازی خارجی کشف شد که مالک مدارک مربوطه را ارائه نداد.

سرهنگ سلیمیان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
 
 

اطفای آتش سوزی نیمه سنگین در کارخانه تولید کفش

 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: این حادثه ساعت ۲۱ و ۱۷ دقیقه دیشب به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

فرهاد کاوه آهنگران با بیان اینکه این حادثه در شهرک صنعتی جی و در انبار مواد اولیه کفش اتفاق افتاد افزود: نیرو‌های امدادی از ایستگاه‌های چهار و ۱۵ برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: آتش نشانان علاوه بر اطفای حریق از گسترش آتش به کارخانه الیاف هم جوار نیز جلوگیری کردند.

وی گفت: در این آتش سوزی دو نفر آتش نشان از شهرک صنعتی جی دچار دود زدگی شدند که به بیمارستان منتقل و پس از مداوا مرخص شدند.
 

دستگیری عامل سرقت ۵۵ راس دام مسروقه در نایین

 

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام و شکایت شهروندان به پلیس، موضوع با حساسیت ویژه‌ای در دستور کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان نایین قرار گرفت.

این فرمانده انتظامی بیان نمود: در این راستا کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و انجام اقدامات پلیسی سرانجام موفق شدند یک سارق که مرتکب این گونه سرقت‌ها شده بود را شناسایی ودستگیر کنند.

وی با اشاره به دستگیری سارق گفت: متهم در بازجویی‌های تخصصی پلیس به سرقت ۵۵ راس دام اعتراف کرد.

کاکاوند افزود: این سارق برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 
 

دستگیری کارآموز متخلف در اصفهان

 

رییس پلیس فتای استان اصفهان سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: با مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی ناشناس با دسترسی غیر مجاز به حساب کاربری وی، قصد فروش اطلاعات شرکت این مالک را داشته، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی افزود: در تحقیقات ماموران انتظامی استان مشخص شد، کارآموز این شرکت با هدف فروش حساب کاربری و کسب منافع مالی اقدام به این هک کرده است.

وی به شهروندان توصیه کرد: به منظورحفظ امنیت حساب‌های کاربری، به صورت منظم رمز‌های خود را تغییر دهید و هرگز رمز‌های عبور را روی کامپیوتر و ایمیل ذخیره نکنید، چون مجرمان می‌توانند از داده‌های درز کرده برای ورود به حساب، سرقت هویت، آسیب‌رسانی مالی و باج‌گیری استفاده کنند و منجر به ایجاد دردسر‌های ناخواسته شوند.
 
 

انتهای پیام/م

 



 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.