بسته اخبار حوادث امروز ۱۲ خرداد ماه ۹۸؛

کشف محموله تریاک در لاهیجان / پلمب ۲۳ واحد صنفی متخلف در آستارا

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف محموله تریاک در لاهیجان /  پلمپ ۲۳ واحد صنفی متخلف در آستارابه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز یک شنبه (۱۲ خرداد ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۲۹ کیلوگرم تریاک در لاهیجان کشف شد

سرهنگ احداله احدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهر لاهیجان کشف و ضبط شد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با بیان اینکه ماموران پلیس با انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، اظهار داشت: پس از تعقیب و مراقبت انجام شده توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خودرو پژو ۲۰۶ متهم را در شهر لاهیجان شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ احدی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهم ۳۴ ساله به همراه همدستان ۳۰، ۳۲ و ۳۵ ساله‌اش دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردم در حوزه مواد مخدر است.

کشف بیش از ۲۰ هزار برگ پیش بینی فوتبال در آستانه‌اشرفیه

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری یک مرد ۵۶ ساله با بیش از ۲۰ هزار برگ پیش‌بینی نتیجه فوتبال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: ۲۰ هزار و ۴۵۰ برگ توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) در این شهرستان کشف شده است.

وی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در آستانه‌اشرفیه اقدام به پخش برگه‌های توتو (پیش‌بینی و شرط بندی مسابقات فوتبال) می‌کند بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آستانه‌اشرفیه پس از انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و منزل متهم مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه با هماهنگی قضایی ماموران پلیس به منزل متهم اعزام شدند، گفت: در بازرسی از این مکان ۲۰ هزار و ۴۵۰ برگ توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) کشف شد.

سرهنگ روشن‌قلب تصریح کرد: در این راستا متهم ۵۶ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

شناسایی و پلمب واحد‌های صنفی متخلف در آستارا

۲۳ واحد صنفی متخلف در آستارا شناسایی و پلمب شد.

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا گفت: پیشگیری از تخلفات صنفی در این شهرستان با جدیت پیگیری و میزان پایبندی اصناف به قوانین ابلاغی به صورت مستمر رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی طرح کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی را در شهرستان آستارا اجرا کردند، افزود:در این طرح ۱۳۵ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا اظهار داشت: در این بازدید‌ها ۲۳ واحد صنفی به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین در ماه مبارک رمضان پلمب و از ۵۰ واحد صنفی تعهد اخذ شد.

سرهنگ نمازی با اشاره به اینکه با واحد‌های صنفی که قوانین و مقررات مربوط به صنوف را رعایت نکنند، برخورد قانونی خواهد شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.