اکران ۴ فیلم جدید از چهارشنبه/ فیلم «زهرمار» از لیست عید فطر حذف شد؟

نام ۴ فیلم جدید برای اکران عید فطر اعلام شده است که به نظر می‌رسد فیلم «زهرمار» علی رغم اعلام قبلی در برنامه اکران نیست.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: فیلم‌های «ما همه باهم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی، «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار، «دختر شیطان» ساخته قربان محمدپور و «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی به ترتیب در سرگروه‌های آزادی، استقلال، فرهنگ و آستارا از چهارشنبه ۱۵ خرداد اکران می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین قرارداد فیلم «قصرشیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی در سرگروهی آزادی بعد از «ماهمه باهم هستیم» و «کار کثیف» ساخته خسرو معصومی در سرگروهی فرهنگ بعد «دختر شیطان» و «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی بعد از «شبی که ماه کامل شد» ثبت شد.

فرجی با اشاره به پایان زمان اکران فیلم‌های نوروزی بیان کرد: بر اساس آئین نامه، نمایش فیلم‌های نوروز در سرگروه‌ها به جز فیلم کودک «پیشونی سفید ۳» به پایان رسیده اما نمایش این فیلم‌ها تنها در پردیس‌های سینمایی ادامه دارد.

در حالی که سازندگان فیلم «زهرمار» از چند روز پیش خبر اکران این فیلم را در عید فطر اعلام کرده بودند اما با تشریح جزئیات اکران عیدفطر این اتفاق رخ نداد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.