استاندار خوزستان:

نیروی انتظامی در فینال جام حذفی وظایف خود را به خوبی انجام داد

استاندار خوزستان گفت: نیروی انتظامی و یگان ویژه وظایف خود را به خوبی انجام دادند، اما مسائلی به وجود آمد که ناراحت کننده بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، گفت: نیروی انتظامی و یگان ویژه وظایف خود را به خوبی انجام دادند، اما به هر حال ازدحام جمعیت مسائلی به وجود آورد که ناراحت کننده بود.

وی افزود: لازم است مقصران حواشی فینال جام حذفی شناسایی شوند و باید کمیته‌ای برای بررسی و رسیدگی به حواشی ایجاد شده در این بازی تشکیل شود.

شریعتی ادامه داد: وقتی تصمیم گیری می‌شود که یک بازی برگزار شود هر دستگاهی باید وظیفه ذاتی خودش را به خوبی انجام دهد و  برآورد مسئولان این بوده که این همه جمعیت برای بازی نمی‌آید که اشتباه بود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: ورزشگاه شهدای فولاد به غیر از گنجایش، مزیت‌هایی بر ورزشگاه غدیر دارد اگر چه ما نیز ورزشگاه غدیر را پیشنهاد دادیم، اما پذیرفته نشد و گفتند باید در همین ورزشگاه شهدای فولاد بازی انجام شود. در کل خوزستان و ورزشگاه شهدای فولاد آمادگی برگزاری این بازی را داشتند.

این مقام مسئول گفت: من در جزئیات این بازی نیستم، اما معتقدم هنوز زود است که مقصران را معرفی کنیم، ابتدا باید بررسی شود و سپس به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/م

اظهرات استاندار خوزستان در خصوص فینال جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.