افزایش ۳۸ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در نایین

دادستان عمومی و انقلاب نایین از افزایش حدود ۳۸ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در حوزه قضایی نایین طی دو ماه ابتدایی سال جاری خبر داد.

افزایش ۳۸ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در نایینبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  سید نصر الدین صالحی دادستان عمومی و انقلاب نایین گفت: طی فرودرین و اردیبشهت ماه سال جاری مقدار ۲ تن و ۲۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در حوزه قضایی نایین کشف و ضبط گردید.

وی بیان نمود: بررسی آمار کشفیات مواد مخدر طی دو ماه ابتدایی سال ۹۸ در حوزه قضایی شهرستان نایین و مقایسه آن با کشفیات طی مدت مشابه سال گذشته افزایش شایان توجهی را در میزان کشفیات نشان می‌دهد.

به گفته این مقام قضائی، طی فروردین و اردیبهشت سال ۱۳۹۷ جمع کل کشفیات مواد مخدر در این حوزه قضایی ۱ تن و ۶۶۶ کیلوگرم بود که این میزان طی دو ماه ابتدایی امسال به ۲ تن و ۲۹۹ کیلوگرم رسیده است.

دادستان عمومی و انقلاب نایین افزود: از این مقدار حدود ۲ تن و ۱۷۳ کیلوگرم تریاک و مشتقات آن و حدود ۱۲۲ کیلوگرم شیشه و ۳ کیلو و ۳۴۲ گرم هرویین و کراک می‌باشد.

وی در پایان گفت: مواد مکشوفه مربوط به خودرو‌های حامل مواد مخدری بوده که عمدتاً در ایست بازرسی ثابت شهید شرافت نایین کشف و ضبط گردیده است.

انتهای پیام/ف

افزایش حدود ۳۸ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در حوزه قضایی نایین

برچسب ها: مواد محدر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.