نماینده، ولی فقیه در لرستان:

آمریکا محتاج مذاکره با ایران است

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: آمریکا ملتمسانه اصرار بر مذاکره با ایران دارد و در حسرت ان می‌ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، آیت الله سید احمد میرعمادی ، نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلی الغدیر خرم آباد اظهار داشت: اکنون آمریکا محتاج مذاکره با ایران بوده و عقب نشینی از تهدید همچنین اصرار بر مذاکره با ایران نشانه حقانیت مقم معظم رهبری و مواضع قاطع ایشان به مسائل است.

میرعمادی بیان کرد: امروز تنها را پیروزی ملت ایران در قبال زیاده خواهی‌های آمریکا، ایستادگی و مقاومت است، امروز جبهه مقاومت از هر زمان دیگری متحدتر و دشمن ضعیف‌تر شده است.

وی اضافه کرد: آمریکا در جدال با ایران شکست خورد و دلیل‌های فراوانی هم دارد.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: درخواست رسمی آمریکا از ژاپن و عراق برای میانجیگری همچنین عقب نشینی برای شرایط ۱۲ گانه و اعلام مذاکره بدون پیش شرط نشانه‌های شکست آمریکا است.

آیت الله میرعمادی، اعلام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه رهبران ایران افراد مناسب برای مذاکره هستند را از دیگر دلیل شکست آمریکا مقابل کشورمان توصیف کرد.

وی گفت: در سایه قرآن و رهبری امروز ایران اسلامی مقتدر‌ترین کشور در دنیا است و با ایستادگی در برابر زورگویان الگویی برای کشور‌ها می‌باشد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: آینده روشنی را در پیش داریم و با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر مشکلات اقتصادی غلبه پیدا می‌کنیم و انقلاب اسلامی به مسیر خود ادامه خواهد داد.

میرعمادی عزت و اقتدار و پیشرفت مردم را مرهون رهبری رهبر فرزانه انقلاب دانست و اظهار داشت: بزرگترین میراث امام خمینی (ره) نظام اسلامی و ولایت فقیه است که ۳۰ سال توسط رهبری آگاه هدایت می‌شود.

وی ادامه داد: ۳۰ سال است که رهبر انقلاب نقشه دشمنان را نقش برآب کرده است و با رهبری خود امید را در دل مردم ایجاد کرده همچنین مردم را در صحنه نگه دلشته است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: روز عید فطر، روز وحدت امت اسلامی، عبادت و بندگی است و پرداخت زکات فطره و نماز عید از مهم‌ترین اعمال این روز است.

انتهای پیام/ر

آمریکا ملتمسانه اصرار بر مذاکره با ایران دارد

برچسب ها: رمضان ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار