مرگ دردناک پسر ۷ ساله در صندوق عقب خودرو! +فیلم

کودک ۷ ساله‌ای که به صورت اتفاقی در صندوق عقب ماشین والدینش به مدت چند ساعت گرفتار شده بود بر اثر گرمای ۳۷ درجه جان خود را از دست داد.

مرگ دردناک پسر ۷ ساله در صندوق عقب خودرو! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کودک ۷ ساله‌ای که به طور اتفاقی در صندوق عقب ماشین والدینش به مدت چند ساعت گرفتار شده بود بر اثر گرمای ۳۷ درجه جان خود را از دست داد. جسد این کودک چند ساعت بعد، از صندوق عقب یک خودروی سالون سفید رنگ بیرون کشیده شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته ساختمان مجاور تهیه شده است آخرین لحظات زندگی این پسر را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این پسر ابتدا تلاش می‌کند درب جلوی خودرو را باز کند. او سپس به عقب خودرو می‌رود و با باز کردن صندوق عقب وارد آن می‌شود. لحظاتی بعد، بر اثر بازی این پسر با درب صندوق ناگهان درب پایین می‌آید و بسته می‌شود.

همچنین در ویدئوی منتشرشده، والدین قربانی در حالی که روی کف پارکینگ افتاده و در حال گریه و زاری هستند دیده می‌شوند. این اتفاق دردناک در تاریخ ۶ ژوئن در شهر "هوایان" واقع در استان جیانگسو چین رخ داد.

بنا به گفته سخنگوی پلیس چین پس از دریافت گزارش مفقود شدن این کودک پلیس با بررسی دوربین‌های مدار بسته، جستجو‌های خود برای یافتن را او آغاز کرد. هنگام بررسی یکی از دوربین‌های مدار بسته ساختمان مجاور پلیس متوجه شد که این کودک وارد صندوق عقب خودروی والدینش شده است. گفته می‌شود این کودک بر اثر دمای شدید هوا که بنا به اعلام هواشناسی در روز حادثه ۳۷ درجه سانتی‌گراد بود، جانش را از دست داد.

انتهای پیام/

بازیگوشی پسر ۷ ساله مرگ دردناکش را رقم زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار