مدیر قرارگاه مردمی قم در شهر پلدختر خبر داد؛

ساخت خانه های سیل زده لرستان به زودی آغاز می شود

مدیر قرارگاه مردمی قم در پلدختر از آغاز مرحله ساخت خانه‌های تخریب شده سیل لرستان به همت این قرارگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛محمد خامه یار،مدیر قرارگاه مردمی قم در شهر پلدختر با اشاره به این که استان قم،استان معین لرستان در سیل اخیر است گفت: استقرار قرارگاه مردمی قم برای کمک به سیل زدگان لرستان یک سال ادامه خواهد داشت.

وی افزود:درحال حاضر این قرارگاه به نام قرارگاه مردمی و مهندسی کمک به سیلزدگان استان قم تغییر نام داده است و با استفاده از نیرو‌های فنی منطقه و اعزام تکنسین‌های فنی استان، کار ساخت و تعمیر خانه‌های آسیب دیده از سیل را در دستور کار دارد.


مدیر قرارگاه مردمی قم در شهر پلدختر  با بیان اینکه شرایط خانه‌های آسیب دیده از سیل برای بازگشت خانواده‌ها مناسب نیست، گفت: به منظور بسترسازی برای ساخت خانه‌های آسیب دیده، ورزشگاه شهر معمولان برای دپوی مصالح ساختمانی در اختیار این قرارگاه قرار گرفته است.


خامه یار  ادامه داد: بسیاری از این مصالح با کمک خیرین خریداری شده که برای حمل و نقل آن به منطقه، نیازمند کمک دولت و تأمین ماشین آلات مورد نیاز هستیم.

وی گفت: بخشی از مصالح ساختمانی مورد نیاز مناطق سیلزده توسط خیرین تامین و آماده اعزام به مناطق سیل زده است.


مدیر قرارگاه مردمی قم در شهر پلدختر با بیان اینکه این قرارگاه آمادگی اعزام نیرو‌های متخصص رشته‌های مختلف به مناطق سیلزده را دارد، گفت: در حال مذاکره و نهایی کردن تفاهم نامه با یکی از کارخانه‌های آلومینیوم سازی قم هستیم تا بخشی از در و پنجره مورد نیاز مناطق سیل زده را از این طریق تأمین کنیم.

انتهای پیام/ش

کمک های مردمی قرارگاه قم به مناطق سیل زده لرستان

برچسب ها: سیل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.