گمانه زنی در ارتباط با ساختارشکنی یک مدرسه بین المللی در مشهد

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدرسه بین المللی برای فرزندان اتباع خارجی در مشهد وجود دارد که از طریق شورای عالی آموزش و پرورش کشور نظارت و ارزیابی می شود.

اعتراض به اختلاط جنسیت در مدرسه بین المللی مشهدمهدی مجیدی فر مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در مشهد مدرسه بین المللی برای تحصیل اتباع خارجی وجود دارد که مجوز و فرآیندهای نظارت و ارزشیابی این مدارس زیر نظر شورای عالی آموزش و پرورش کشور می باشد و آموزش و پرورش خراسان رضوی اختیارات نظارتی کامل را ندارد.
 
وی با اشاره به اینکه این مدارس بین المللی به دلیل تعداد کم دانش آموزان، مجبور به برگزاری کلاس به صورت مختلط است، تصریح کرد: تمامی دانش آموزان این مدرسه فرزندان اتباع خارجی کشورهایی نظیر سوریه، عراق  هستند و هیچ دانش آموز ایرانی در این مدارس ثبت نام نمی گردد. 
 
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه مدارس بین‌المللی هم ملزم به رعایت همه ی قوانین تعریف شده در آموزش و پرورش کشور هستند، گفت: موارد متعددی از تخلفات این مدرسه به آموزش و پرورش خراسان رضوی گزارش شده که با ارائه  تذکر شفاهی و کتبی بازخوردها به مدیران این مدرسه داده شده است. 

مجیدی فر افزود: آموزش و پرورش خراسان رضوی تا مشخص شدن و رفع تمامی تخلفات این مدرسه از طریق شورای عالی آموزش و پرورش کشور پیگیر این اتفاق خواهد بود. 
 
مدارس بین المللی فرزندان اتباع  خارجی در شهر های بزرگ کشور وجود دارد که همگی تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و نظام آموزشی کشور در حال فعالیت هستند که مجوز و فرآیند نظارت و ارزشیابی این مدارس به عهده ی شورای عالی آموزش و پرورش کشور است.
 
انتهای پیام//آ.ف 
 

مدارس بین المللی تابع قوانین جمهوری اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.