سرپرست سابق نساجی: از مالکان نساجی درخواست دارم باشگاه را به دولت واگذار کنند

فرهاد کوچک زاده سرپرست سابق تیم نساجی مازندران گفت: به عنوان هوادار از مالکان نساجی درخواست دارم باشگاه را به دولت واگذار کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه مشخص شد فرهاد صنیعی فر و رضا حدادیان، مالکان باشگاه فوتبال نساجی بر سر تیم داری دچار تردید شده اند، فرهاد کوچک زاده سرپرست سابق تیم نساجی مازندران که با دستور مسئولان تیم نساجی مازندران از جمع قائمشهری‌ها جدا شده بود، در جدیدترین پست اینستاگرامی خود از مسئولان این باشگاه پرطرفدار درخواست کرد تا هرچه سریع‌تر در مورد مالکیت باشگاه تصمیم درستی اتخاذ کنند.

کوچک زاده در این پست اینستاگرامی در صفحه شخصی خود نوشت: " در پی نگرانی هواداران محترم و پیگیری مطالبات بازیکنان و کادر محترم باشگاه نساجی مازندران، از اینجانب لازم دیدم به عرض برسانم بنده هم مانند کادر و بازیکنان تا پایان فصل تحت قرارداد باشگاه بوده اما با وجود حواشی ناخوشایند انتهای فصل که با حمایت هواداران و درایت مجید جلالی و همکاری قابل تقدیر کادر و بازیکنان با اینجانب سبب شد تا نتایج با مطلوب فصل را به پایان برسانیم.

اینجانب هیچ وقت اصول و عقایدم را فدای مصلحت و تصمیمات احساسی نکردم.
اکنون مهمترین نکته معلوم شدن تکلیف نساجی است که بهترین آن تعیین هیئت مدیره قوی و کارآمد و واگذاری باشگاه تحت قوانین خاص و تحت نظارت دولت به به هواداران است.

زیرا می‌دانیم باشگاه‌های خصوصی در ایران یک بام و دو هوا است و انتظار حمایت مالی مستقیم ارگان‌های دولتی به دلیل نبود ردیف بودجه به جز موارد خاص آن‌هم فقط برای ۲ تیم پایتخت نشین و صنعتی بیهوده است‌‌.
مالکین محترم نساجی در این اوضاع بد اقتصادی زحمات خود را کشیده اند و می دانند نباید انتظار کمک مالی از ارگان های دولتی داشته باشند یا باید از خود طرح و ایده ای پاساژ ارائه دهند یا باید سال‌ها در صنعت فوتبال سرمایه گذاری کنند تا در آینده از استعداد‌های ناب ورزش مازندران استفاده ورزشی و مالی کنند.

به غیر از این راهی جز واگذاری باشگاه به مردم ندارند‌ لذا به عنوان یک هوادار نساجی خواهشمندم به دور از هرگونه اتلاف وقت هرچه سریع‌تر تصمیم خود را بگیرند مردم را در این اوضاع بد اقتصادی نگران‌تر نکنید. طرفداران نساجی با وفاترین و بهترین هستند‌ منتظر عالم ماورا نباشید‌.
اگر آماده اید همانگونه با خلوص نیت آمده اید ادامه دهید قدمتان روی چشممان‌.

اگر نمی‌توانید هم باز ممنونیم از شما. تیم را به هواداران واگذار کنید."

 

انتهای پیام/

واکنش کوچک زاده به تیم داری مالکان باشگاه نساجی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار