مقدماتی یورو ۲۰۲۰؛

پیروزی کرواسی مقابل یاران گرت بیل/ شکست آلبانی مقابل ایسلند

رقابت‌های انتخابی مسابقات یورو ۲۰۲۰ امروز با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد.

پیروزی کرواسی مقابل یاران بیل/ شکست آبانی مقابل ایسلندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) امروز با برگزار دو دیدار آغاز شد که در نخستین آن تیم ملی فوتبال کرواسی در گروه پنجم این رقابت‌ها در خانه میزبان ولز بود و در پایان موفق شد با نتیجه ۲ -۱ برنده بازی باشد.  

لارنس در دقیقه ۱۷ به اشتباه دروازه تیم کشورش را باز کرد تا بازی با حساب ۱ -۰ به سود کرواسی دنبال شود در ادامه هم پرسیچ در دقیقه ۴۸ گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا حساب کار ۲ -۰ شود.  

ولزی ها، اما در ادامه موفق شدند در دقیقه ۷۷ گل توسط بروکس یکی از گل‌های خورده را جبران کند. بدین ترتیب کرواسی ۶ امتیازی شد و در صدر جدول گروهش قرار گرفت و ولز هم ۳ امتیازی ماند و در جایشگاه سوم ایستاد.  

تیم‌های ملی فوتبال ایسلند و آلبانی هم دیگر دیدار را برگزار کردند که در آن بازی هم ایسلند میزبان با یک گل از سد حریفش گذشت بدین ترتیب ایسلند ۶ امتیازی شد و در رتبه سوم گروه قرار گرفت و آلبانی هم با همان ۳ امتیاز در رتبه سوم باقی ماند. در گروه هشتم این رقابت‌ها تیم ملی فوتبال فرانسه قهرمانی جهان و نایب قهرمان اروپا صدر نشین است.


بیشتر بخوانید:

تلاش خروس‌ها برای حفظ صدر نشینی/ کار سخت ایتالیا در بازی خارج از خانه

هت تریک رونالدو در شب فینالیست شدن پرتغال

قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا انجام شد

استفاده از کمک داور ویدیوئی در لیگ ملت‌های اروپا


انتهای پیام/ 

نتیجه دیدار های انتخابی جام ملت های اروپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار