انهدام باندی مرموز با پوشش طبیعت گردی در ارتفاعات هراز

دادستان عمومى و انقلاب شهرستان آمل از انهدام باندی با عقاید و باور‌های شیطانی در تجمع ارتفاعات جاده هراز خبر داد.

انهدام باندی مرموز با پوشش طبیعت گردی در ارتفاعات هرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، على طالبى دادستان عمومى و انقلاب شهرستان آمل در خصوص اخبار منتشر شده در بعضی از رسانه‌ها با موضوع انهدام باندی با عقاید و باور‌های شیطانی در تجمع ارتفاعات جاده هراز گفت: بر اساس اعلام نهاد‌های امنیتی از چند روز گذشته تردد خودروهاى شخصى از انواع مختلف و از برخی نقاط کشور به منطقه مذکور تردد داشته‌اند، گزارش شد.

وی اظهار کرد: این افراد که در فضاى مجازى گروهى تحت عنوان طبیعت گردى داشتند، در پوشش تور طبیعت گردى این تجمع را ساماندهى کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب آمل با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع، دادستانى شخصا در محل مورد نظر حاضر شد بیان کرد: زمانى که به محل مذکور رسیدیم با کمپ‌ها و چادرهاى بسیار بزرگ و مردان و زنانى مواجه شدیم که ظاهر بسیار نامناسبى داشتند.

طالبى تصریح کرد: همچنین در محل موردنظر لوازمی مرتبط با عقاید و باور‌های شیطانی، مقادیر بسیار زیادى مشروبات الکلى و انواع مواد مخدر، تعدادى سگ از نژادهاى گوناگون کشف و چند خودرو نیز در این رابطه توقیف شد.

وى اظهار کرد: این افراد با نصب دوربین، تردد خودرو‌ها را زیر نظر داشتند و با تشکیل یک تیم امنیتى مانع ورود افراد ناشناس به محل تجمع خود مى‌شدند.

دادستان عمومی و انقلاب آمل از بازداشت ١٠ نفر در خصوص این پرونده خبر داد و افزود: ١٠ نفر از افراد اصلى این باند و زن و شوهرى که لیدر این باند بودند بازداشت شدند و براى انجام تحقیقات در اختیار نهاد‌های امنیتی قرار دارند.

طالبى در پایان گفت: هدف ما، انهدام این باند بود که انجام شد، همه افراد دخیل در این موضوع نیز شناسایى شدند و تحقیقات تکمیلى در خصوص این پرونده ادامه دارد.

منبع فارس

انتهای پیام/م

برچسب ها: حوادث ، جنگ نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
امیدواریم استاندار تهران وسایر استانداری هم یاد بگیرند وبا این گروه های مافیایی مفسد مبارزه وانها را متلاشی وبه مردم معرفیکنند