چرا ترامپ به عنوان یک «احمق» شناخته می‌شود؟

«بیل پالمر» تحلیلگر سیاسی آمریکایی در چند پیام توییتری نوشت عجیب است که دونالد ترامپ با حرف‌هایی که می‌زند نمی‌تواند بفهمد چرا مردم او را احمق می‌دانند.

تحلیلگر آمریکایی ترامپ را به تمسخر گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «بیل پالمر» تحلیلگر سیاسی آمریکایی چندی پیش در پیامی توییتری نوشت: «ترامپ سه هفته پیش اعلام کرد دوباره به ماه برمی‌گردیم. حالا می‌گوید برگشت به ماه ایده‌ای احمقانه است. او حتی گفته است ماه بخشی از مریخ است. (ترامپ) این حرف‌ها را می‌زند آنوقت متوجه نمی‌شود چرا همه فکر می‌کنند او یک احمق است».

پالمر در چند توییت دیگر نوشته است فاجعه تعرفه‌ای ترامپ از کنترل خارج شده است.

این تحلیلگر سیاسی همچنین می‌گوید رئیس جمهور آمریکا در هفته جاری به رئیس جمهور اوباما، شبکه سی‌ان‌ان، «مگان مرکل» عروس ملکه الیزابت، روزنامه نیویورک‌تایمز، شبکه MSNBC، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، «دونی داتچ» مجری تلویزیون، «بت میدلر» آهنگساز و بازیگر آمریکایی، شرکت کامکست، شرکت AT&T، «مورین دود» ستون نویس نیویورک تایمز و ناسا حمله کرده است؛ و هنوز هم دو مورد دیگر باقی مانده که او به آن‌ها حمله کند: برتری طلبان سفیدپوست و «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
چون واقعا ابله و نادان است
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۲۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
هی بیل پالمر: این است که ما ایرانی ها برای ولی فقیه این سلاله زهرای اطهر(س) حتی حاضریم سر از تنمان جدا شود و گوش بفرمان امرش هستیم میدانی چرا؟؟؟ به این دلیل:
برای اینکه بسیار بسیار قبل تر از محاسبات و تحقیقات و تحلیل های مراکز اندیشکده های متعدد کشور آمریکا خیلی خیلی خیلی قبل تر از نتیجه گیری سیاستمداران آمریکائی شما و رسانه های آمریکائی ایشان فرمودند: خداوند دشمنان ما را از احمق های درجه یک قرار داده است و به همین دلیل باید خداوند را شکر کنیم پس بیل پالمر عزیزم کشف مهمی نکرده ای عیناً از فرمایش رهبر معزز و حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی ایران کپی رایت کرده ای.......و این همان سخنان قبلی رهبرم میباشد و حرف جدیدی نیست
آخرین اخبار