۲ بازیکن استقلال در لیست خرید تراکتورسازان

باشگاه فوتبال تراکتورسازی به دنبال جذب ۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران برای فصل بعد است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز در حالی که هنوز سرمربی فصل آینده خود را انتخاب نکرده است با جذب ۴ بازیکن وارد بازار نقل و انتقالات شده و قرار است در روز‌های آینده هم بازیکنان جدید دیگری را به خدمت بگیرد تا نقاط ضعف خود را برای لیگ نوزدهم برطرف کند.

تراکتورسازان در فصل نقل و انتقالات ۲ بازیکن ملی پوش به نام‌های رشید مظاهری و محمدرضا خانزاده را به خدمت گرفتند و گفته می‌شود زنوزی مالک باشگاه قصد دارد چند ملی پوش دیگر هم به خدمت بگیرد تا امسال هم یک تیم کهکشانی روانه مسابقات کند.

مظاهری جایگزین فروزان در تراکتورسازی شد 

سرخپوشان تبریزی فصل گذشته در خط دروازه با مشکلاتی مواجه بودند و بعد از اتفاقات رخ داده در بازی برابر سپیدرود رشت و اتهاماتی که به محسن فروزان دروازه بان این تیم وارد شد و او از تراکتورسازان کنار گذاشته شد در نهایت محمد رضا اخباری  جایگزین فروزان نتوانست انتظارات را برآورده کند و اشتباهات این گلر باعث شد که تراکتورسازان نتوانند حتی سهمیه آسیا هم کسب کنند.

ضعف در خط دروازه باعث شد که تراکتورسازان به دنبال جذب یک دروازه بان مطمئن برای فصل بعد باشند و در نهایت آن‌ها با رشید مظاهری دروازه بان ملی پوش ذوب آهن قرارداد بستند و این گلر را به خدمت گرفتند.

در حال حاضر تراکتورسازان با جذب مظاهری لیست نفرات خود را در این پست تکمیل کردند.

رامین رضاییان در لیست تراکتورسازان نیست 

تراکتورسازان در فصلی که گذشت در خط دفاع ضعف‌هایی داشتند و اشتباهات مدافعان این تیم در نتیجه نگرفتن تراکتورسازی تاثیرگذار بود. همین موضوع باعث شد که مسئولان تراکتورسازی به سراغ مدافعان خوب داخلی و خارجی بروند تا نقاط ضعف خود را در این پست رفع کنند.

تراکتورسازان برای رفع نقاط ضعف خود در خط دفاع تاکنون محمدرضا خانزاده را به خدمت گرفتند و علاوه بر این دوسانتوس برزیلی هم در آستانه عقد قرارداد با سرخپوشان تبریزی است تا لیست مدافعان میانی تراکتورسازی با حضور این ۲ بازیکن جدید و ایمان سلیمی تکمیل شود.

در حالی که گفته می‌شد رامین رضاییان مدافع ملی پوش مدنظر تراکتورسازان برای فصل بعد است، اما باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که این بازیکن در لیست نقل و انتقالاتی ما قرار ندارد و سید احمد موسوی را در پست دفاع راست در اختیار داریم.

علاوه بر این شنیده می‌شود  وریا غفوری بازیکن ناراضی استقلال مدنظر تراکتورسازان در پست دفاع راست است و با توجه به اینکه غفوری با استقلالی‌ها اختلاف پیدا کرده است احتمال این وجود دارد که این بازیکن به تراکتورسازی بپیوندد.

 محمد طیبی مدافع تراکتورسازی هم چند روز پیش از این تیم تبریزی به علت مشکلات شخصی جدا شد و علیرضا نقی زاده هم در آستانه فسخ قرارداد با این تیم تبریزی است، اما تراکتورسازان جایگزین‌هایی برای بازیکنان جدا شده در نظر گرفتند تا مشکلی پیش نیاید.

2 بازیکن استقلال در لیست خرید تراکتورسازان

هافبک استقلال مدنظر تراکتورسازان 

تیم فوتبال تراکتورسازی در خط هافبک بازیکنان خوبی از جمله مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را دارد، اما با توجه به اینکه احتمال جدایی بازیکنان ملی پوش از تراکتورسازی وجود دارد به همین علت مسئولان تراکتورسازی چند بازیکن را برای این پست در نظر گرفتند تا مشکلی برای فصل بعد نداشته باشد.

تراکتورسازان در خط هافبک توانستند سعید مهری هافبک دونده ماشین سازی را به خدمت بگیرند و علاوه بر این گفته می‌شود علی کریمی هافبک استقلال هم مدنظر سرخپوشان تبریزی است و مذاکرات اولیه با این بازیکن صورت گرفته است و در روز‌های آینده وضعیت این بازیکن مشخص می‌شود.

مهاجمان سرشناس در سبد خرید تراکتورسازان 

سرخپوشان تبریزی فصل گذشته با گلزنی‌های استوکس مشکل زیادی در خط حمله نداشتند، اما بعد از اینکه بی انضباطی‌های استوکس شروع شد دیگر این بازیکن نتوانست همانند سابق برای تراکتورسازان گلزنی کند.

به همین علت تراکتورسازان به دنبال جذب بازیکنان شاخص در خط حمله هستند تا نقاط ضعف خود را در این پست پوشش بدهند.

باشگاه تراکتورسازی تاکنون مهدی تیکدری مهاجم جوان مس کرمان و پدیده لیگ دسته یک به خدمت گرفت و چند مهاجم ششدانگ دیگر هم در نظر دارند که هنوز به توافقات نهایی دست نیافتند تا رسانه‌ای کنند.


بیشتر بخوانید: 

مدافع برزیلی سابق تراکتورسازی در تبریز حضور یافت

شروع طوفانی تراکتورسازی در بازار نقل و انتقالات تابستانی

رقابت برای جذب یک بازیکن و افزایش میلیاردی قیمت


انتهای پیام/

آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار