تحویل ۱۴ یتیم داعشی به فرانسه و هلند

کُرد‌های سوریه ۱۴ کودک از خانواده‌های عناصر خارجی داعش را تحویل فرانسه و هلند دادند.

تحویل ۱۴ یتیم داعشی به فرانسه و هلندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، در تازه‌ترین عملیات بازگرداندن نیرو‌های خارجی که در اردوگاه‌های پرجمعیت سوریه به سر می‌برند، ۱۴ نفر از کودکان یتیمی که در خانواده‌های داعشی متولد شده بودند، از سوی کرد‌های سوریه تحویل هیئت‌های نمایندگی دولت‌های فرانسه و هلند شدند.

عبدالکریم عمر، از مقامات ارشد کرد‌های سوریه امروز دوشنبه اعلام کرد ۱۲ فرانسوی و دو کودک یتیم هلندی روز یکشنبه تحویل هیئت‌های دولتی این کشور‌ها شدند.

گفتنی است این اقدام، تازه‌ترین تلاش‌ها برای حل مشکلات شمار زیادی از خانواده‌های تروریست‌های خارجی داعش در اردوگاه‌های سوریه به شمار می‌رود.

این کودکان که بزرگترین آن‌ها ۱۰ سال دارد، به همراه ده‌ها هزار نفر از مردمی که از درگیری‌های اخیر با داعش فرار کرده بودند، نگهداری می‌شدند. هنوز اظهارنظری در خصوص این خبر از سوی فرانسه و هلند ارائه نشده است.

گفتنی است فرانسه و شماری دیگر‌ از کشور‌های اروپایی با بازگرداندن تروریست‌های دارای تبعیت کشورشان مخالفت کرده، اما از آمادگی خود برای استقبال از کودکان این عناصر خبر داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار