رئیس سازمان نوسازی مدارس مطرح کرد؛

تعلیم و تربیت زیر بنای رشد و تعالی است

رخشانی مهر گفت: تعلیم و تربیت تبدیل به فضایی برای توسعه رشد و تعالی علمی شده است.

تعلیم و تربیت زیر بنای رشد و تعالی استبه گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز ملی و نکوداشت خیرمدرسه‌ساز محمدرضاحافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز با عنوان «مهر خوبان» با حضور محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و جمعی از مسئولان مربوطه عصر امروز در باغ موزه هر ایرانی  برگزار شد.

  مهر الله رخشانی مهر ضمن گرامیداشت یاد محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز  و یاد سید محمد بطحایی وزیر  سابق آموزش و پرورش اظهار کرد: تعلیم و تربیت زیربنای رشد و تعالی نعمت هاست و آنچه امروز در مدارس پایه ریزی می شود، حقایق فردای جامعه خواهد بود و خیرین مدرسه ساز علاوه بر پاداش اخروی در پی ریزی جامعه آینده کمک می کنند.

وی افزود: علاوه بر تجلیل از خیرین مدرسه ساز، امروز گرامیداشت دکتر حافظی، خیری است که وقتی زندگی اش را ورق می زنیم مدیر بود اما با مردم و برای مردم کار کرد.

خیرین مدرسه ساز نیاز به تکریم ندارند

همچنین در ادامه مراسم  سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران اظهار کرد: این مراسم برای برای بزرگداشت آقای حافظی است که اکنون در بستر بیماری به سر می‌برند.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز نیاز به تکریم ندارند و همواره کارهای تاریخی رقم زدند، بیش از ۷۰ درصد اعتبار مورد نیاز مدرسه آسیب دیده در گلریزان ویژه مدارس آسیب دیده جمع آوری شد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از کتاب زندگینامه محمدرضا حافظی خیر مدرسه ساز رونمایی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.