عبادی پور: نمی‌توان قول صعود داد/ مهم نیست که کسی توجهی به والیبال دارد یا نه

میلاد عبادی پور گفت: بازی‌های سختی در پیش داریم و نمی‌توان گفت که صعودمان قطعی است.

میلاد عبادی پور بازیکن تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در بازگشت به ایران درباره شرایط تیم ملی اظهار کرد: شرایط سختی داشتیم که باتوجه به هفته اول و دوم که زیر فشار وزنه بودیم و نمی توانستیم راحت والیبال بازی کنیم، بدن‌های مان آماده نبود. اما خدا را شکر توانستیم ۵ بازی از ۶ دیدار اول مان را ببریم و نتیجه خوبی را کسب کردیم.

بازی‌های سختی در پیش داریم

عبادی پور درمورد بازی‌های آینده‌ای که در ایران برگزار می‌شود و تیم ملی از امتیاز میزبانی بهره‌مند خواهد بود، تصریح کرد: این ۲ هفته برای ما خیلی سخت خواهد بود، چون با بهترین‌های دنیا در اردبیل بازی خواهیم کرد. نظر دادن در این باره راحت نیست، چون مطمئن هستم بازی‌های سختی را قرار است انجام دهیم، اما خب تا اینجا خوب بودیم و این روند را ادامه می‌دهیم.

عبادی پور: نمیتوان قول صعود داد/ مهم نیست که کسی توجهی به والیبال دارد یا نه

مهم نیست که کسی توجهی به والیبال دارد یا نه

او درخصوص اینکه در بازگشت تیم ملی والیبال هیچ مسئولی برای استقبال از آن‌ها حضور نداشت خاطر نشان کرد: ما وظیفه مان والیبال بازی کردن بود و برای مان مهم نیست که کسی توجهی به والیبال دارد یا نه. همین که مردم پشتوانه ما هستند و در برد و باخت‌های مان ما را حمایت می‌کنند برای مان ارزش دارد. ما احتیاجی  نداریم که مسئولی اینجا بیاید و خودش را به ما نشان دهد. چرا که ما به عشق مردم توان مان را می‌گذاریم تا بازی‌ها را ببریم، خدا همه چیز را از بالا می‌بینمد.

نمی‌توان ازحالا قول صعود داد

عبادی پور در پایان درباره شانس ایران برای راه یابی به دور بعد نیز تاکید کرد: ما ۵ بازی را فعلا برده ایم و  صددرصد بازی‌های سختی در پیش داریم مثل بازی با لهستان، روسیه، صربستان و آمریکا که بازی‌های راحتی نیستند. نمی‌توان از الآن قول صعود داد. همه‌ی  فکر و ذکر مان به تک تک بازی‌های آینده  و برد در آن هاست و بعدا درباره صعود از این مرحله فکر خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی والیبال ایران به تهران بازگشت/ مسئولان ورزش در خواب تابستانی!

آمار ملی پوشان ایران در لیگ ملت‌های والیبال / ایرانیان در صدر بهترین‌ها

پیروزی مردان والیبال نشسته کشورمان برابر کامبوج در گام نخست/ تایلند دومین حریف ایران


انتهای پیام/

صحبت های عبادی پور دربازگشت به ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار