قابلیت "ایمیل پویا"در تاریخ ۲ جولای برای کاربران جیمیل فعال می‌شود

شرکت گوگل با اضافه کردن قابلیت "ایمیل پویا" در تاریخ ۲ جولای به کاربران خود اجازه می‌دهد بدون خارج شدن صندوق پستی خود عملیات لازمه را انجام دهند.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با تغییراتی که در حال انجام بر روی جیمیل است شما به زودی می‌توانید کارهای بیشتری در آن انجام دهید، آن هم بدون این که از آن خارج شوید. گوگل در ۲ جولای پس از انتشار نسخه بتا برای کاربران G Suite در اوایل سال جاری، "ایمیل‌های پویا" در جیمیل را به عموم مردم عرضه می‌کند. شما مطمئنا اگر تاکنون لینکی را در گوشی خود باز کرده باشید به AMP یا "صفحات شتاب دهنده موبایل" برخورد کرده‌اید.

با وجود قابلیت AMP در جیمیل کاربران می‌توانند به راحتی و به صورت مستقیم در صندوق پستی خود عملیات مبتنی بر وب را انجام دهند. از این عملیات می‌توان به پر کردن فرم، پاسخ دادن به یک رویداد یا پاسخ دادن به یک ویرایش در Google Docs اشاره کرد. این قابلیت هم اکنون در نسخه وب جیمیل بعضی فعال شده است و هنوز مشخص نیست چه زمانی راه خود را به گوشی‌های تلفن همراه پیدا می‌کند. در ادامه نمونه‌ای از عملکرد این قابلیت را مشاهده می‌کنید:

به احتمال زیاد شما تا به اکنون قابلیت AMP را در جیمیل دیده باشید. در اوایل امسال گوگل با چند شرکای تجاری خود برای فرستادن ایمیل‌های پویا صحبت کرده است. از این شرکت‌ها می‌توان به Ecwid، Freshworks، Nexxt، OYO Rooms، Pinterest و RedBus اشاره کرد. مطمئنا این فهرست بیشتر از اکنون خواهد شد.

پشتیبانی از قابلیت AMP یک پیشرفت خوب به نظر می‌آید خصوصا برای کسانی که از باز کردن چندین تب در مرورگر خود بیزار هستند. حتی برای کسانی که این احساس را ندارند نیز کار آسان‌تر می‌شود زیرا فرض کنید برای تغییر رزرو خود نیازی به خروج از صندوق پستی را نداشته باشید و به راحتی این کار را انجام دهید. این قابلیت به صورت خودکار در تاریخ ۲ جولای برای همه فعال می‌شود در نتیجه شما نیز برای آن کاری انجام دهید.

انتهای پیام/

بروزرسانی جدید جیمیل قابلیت AMP را به آن اضافه می‌کند

برچسب ها: فناوری ، گوگل ، جیمیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار