لحظه سقوط هلی‌کوپتر در منهتن نیویورک +فیلم

ویدئویی که یکی از شهروندان آمریکایی با تلفن همراه تهیه کرده است لحظه سقوط یک فروند هلی‌کوپتر در منهتن نیویورک آمریکا را نشان می‌دهد.

ویدئوی لحظه سقوط هلی کوپتر در منهتن آمریکا به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سقوط یک فروند هلی‌کوپتر در منطقه منهتن نیویورک را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط یکی از شهروندان آمریکایی و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه حرکت هلی‌کوپتر به سمت زمین را نشان می‌دهد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که خلبان برای لحظاتی موفق می‌شود کنترل هلی‌کوپتر را در دست گیرد، اما در ادامه و حین فرود اضطراری روی یک آسمان خراش ۵۴ طبقه شدیداً به آن برخورد و سقوط کرد. این در حالی بود که در پشت‌بام این آسمان‌خراش، محلی برای فرود احتمالی هلی‌کوپتر وجود نداشت.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی در آمریکا در این حادثه خلبان هلی‌کوپتر در دم جان باخت. هنوز مشخص نیست آیا در لحظه وقوع حادثه افراد دیگری نیز در داخل هلی‌کوپتر حضور داشتند. این حادثه در ساعت ۲ بعد از ظهر رخ داد. بنا به گزارش اداره آتش‌نشانی محلی در نیویورک پس از برخورد شدید هلی‌کوپتر به ساختمان آتش‌سوزی ایجاد شد که بلافاصله توسط ماموران آتش‌نشانی مهار گردید. بنا به گفته شاهدان عینی پس از برخورد هلی‌کوپتر، در این آسمان‌خراش تکان‌های شدیدی رخ داد.

هنوز علت اصلی سقوط این هلی‌کوپتر مشخص نشده است، اما در لحظه وقوع این حادثه هوا مه‌آلود و بارانی بود. تحقیقات در مورد یافتن علت سقوط آن ادامه دارد.

انتهای پیام/

مرگ خلبان بر اثر سقوط هلی کوپتر در آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
ولش کنید به وضع اینترنت برسید الان 42 ثانیه این ویدیو رو تو 10 دقیقه دیدم!!!!
Germany
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
ما که سقوطی ندیدیم هر کی دیده بگه
آخرین اخبار