نژادبهرام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

موافقت مشروط پلیس پایتخت با اجرای طرح زیست شبانه

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت:پلیس با تشکیل کارگروهی موافقت خود را با ادامه طرح زیست شبانه اعلام کرد.

 موافقت مشروط پلیس پایتخت با اجرای طرح زیست شبانهزهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص اجرای طرح زیست شبانه در پایتخت گفت: صبح امروز (سه‌شنبه ۲۱ خرداد ماه) جلسه‌ای با سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ داشتیم که در این جلسه جزئیات اجرای طرح زیست شبانه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نژادبهرام ادامه داد: در این جلسه کلیات ضوابط و چگونگی اجرای طرح و دلایل مخالفت نیروی انتظامی با ادامه طرح زیست شبانه مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت تصمیم بر آن شد اجرای طرح زیست شبانه در پایتخت ادامه پیدا کند.

عضو شورای شهر تهران درباره چگونگی اجرای این طرح گفت: در این جلسه قرار شد نیروی انتظامی تهران بزرگ کارگروهی را تشکیل دهد تا بتواند امنیت و جوانب کار را کنترل کند تا ما بتوانیم در پایتخت همانند ماه مبارک رمضان شاهد زیست شبانه باشیم.

وی تاکید کرد: فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که با تشکیل این کارگروه مشکلی در اجرای طرح زیست شبانه برای پایتخت وجود ندارد و ما می‌توانیم زیست شبانه را در پایتخت اجرایی کنیم.

نژادبهرام تاکید کرد: سردار رحیمی درباره نحوه عملکرد کارگروه مشترک وعده داد با تشکیل این کارگروه کلیه نواقص موجود در اجرای آزمایشی طرح زیست شبانه مانند ترافیک پایتخت در زمان اجرای طرح زیست شبانه برطرف شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
چون ٩٩٪‏ جرم و جنايتها در شب ميشه اول باس كل اون محلا رو پر از دوربينهاي مخفي كنن كه كسي ننونه فرار كنه
آخرین اخبار