موسپید مدرسه‌ساز کشور درگذشت

«محمدرضا حافظی» رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور صبح امروز آسمانی شد.

موسپید مدرسه‌سازی کشور درگذشتبه گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا حافظی از بزرگمردان و موسپیدان خیرین مدرسه‌ساز کشور و رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز آسمانی شد.

روز گذشته هم مراسم بزرگداشت وی به همت سازمان نوسازی مدارس کشور و رئیس سازمان فرهنگی و هنری تهران با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه ، سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش و جمع دیگر از مسئولان برگزار همچنین از کتاب زندگینامه اش رونمایی شد و دخترش به نمایندگی از این خیر مورد تجلیل قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: یک حادثه مرا به سمت مدرسه سازی سوق داد


حافظی متولد ۲۸ خرداد ۱۳۰۸ در بروجرد است و در سن ۹۰سالگی به خانه ابدی رهسپار شد؛ سال گذشته هم مدرسه‌ ابتدایی به نام وی در بروجرد راه‌اندازی شد.

این موسپید مدرسه‌سازی عامل گام برداشتن در این مسیر را فوت پسر جوانش عنوان می‌کرد و پس از فوت وی، مدرسه‌ای هم به نام «امیرحافظی» ساخته و در اختیار دانش‌آموزان قرار داد.

حافظی که چندماهی بود در بیمارستان به سر می‌برد، همواره به کار مقدس مدرسه‌سازی توجه داشت و در مراسم گلریزان برای کمک به مدارس آسیب دیده مناطق سیل‌زده پیامی به عنوان حمایت از این طرح صادر کرد که در سالن به نیابت از وی قرائت شد.

انتهای پیام/

موسپید مدرسه سازی رهسپار ابدیت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
خدا رحمتشون کنه و به خانواده شان هم صبر بده
ان شاءالله